emo Dinsdag 1 april geen spelavond Phoenix010

More
4 years 2 months ago #1

Laat hier niet je wensen weten voor komende dinsdag. Op deze avond is de jaarlijkse schoonmaak gepland en kunnen wij helaas niet van onze gebruikelijke speelruimte gebruikmaken. Jammer dat we dit pas op het laatste moment doorkrijgen. Nu ja, ze hadden het natuurlijk ook op dinsdag 1 april kunnen doorgeven. ik zal later vandaag de wensenlijst voor 8 april aanmaken. Laat vooral nog je reacties hieronder weten.

Zelf zou ik wel weer willen Brassen.

Last Edit: 4 years 2 months ago by Robert.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 2 months ago #2

Slechts 1x per jaar wordt het daar in Capelle schoongemaakt? En dan ook nog net in de avonduren, als het pand verhuurd is? En ook nog precies op 1 april? Dat kan toch niet waar zijn. Eens kijken wie daar in trapt. :)

More
4 years 2 months ago #3

Ik ben er toch nog niet gerust op, ze klonken serieus.

More
4 years 2 months ago #4

GELD TERUG!!:D Voor de mensen hier in de buurt kunnen we wellicht ook bij mij thuis wel spelen, mocht daar behoefte aan zijn.

Last Edit: 4 years 2 months ago by SixteenFtPauly.

More
4 years 2 months ago #5

Ik vind dat we best met spandoeken op de stoep mogen gaan staan, Terechte opmerking van Michiel, wie gaat er nu op een spelavond in eens schoonmaken. Gewoon komende dinsdag naar Phoenix010 met z'n allen.

Mijn wens staat nog steeds: Brass

More
4 years 2 months ago #6

ook wel vreemd dat ze daar de hele avond voor nodig hebben en dat ze niet om ons spelers heen kunnen opruimen.

More
4 years 2 months ago #7

Interessante actie van het Klavier.
Ik zal aan jullie denken en wellicht kan ik een Phoenix064 opstarten :cheer:

More
4 years 2 months ago #8

De vraag is natuurlijk wel of het een 1 april grap is of dat er echt niet gespeeld kan worden. Jammer, ik was net van plan weer naar Capelle af te reizen deze dinsdag :evil: . Maar als het niet zeker is dat er een spelavond is, dan doe ik dat dus niet. :unsure:

More
4 years 2 months ago #9

een 1 april grap moet grappig zijn toch.....maar goed, ik begrijp het hele idee achter 1 april grap niet zo...

nu kom ik uit Briellle, waar elk jaar de viering is van het feit dat op 1 april 1572, Den Briel bevrijd werd van de Spanjaarden door de Watergeuzen. Ik zal er dus niet zijn.

Last Edit: 4 years 2 months ago by Anneke.

More
4 years 2 months ago #10

Anneke wrote:

een 1 april grap moet grappig zijn toch.....maar goed, ik begrijp het hele idee achter 1 april grap niet zo...

nu kom ik uit Briellle, waar elk jaar de viering is van het feit dat op 1 april 1572, Den Briel bevrijd werd van de Spanjaarden door de Watergeuzen. Ik zal er dus niet zijn.

Daar komt het hele gedoe vandaan. Volgende week weer een kans dan :) En laat je niet afleiden door eerdere berichten gewoon spelen op 1 april :)

Time to create page: 0.341 seconds
22.png