emo Mega-Civilization op 26 augustus in Capelle a/d IJssel

More
11 months 3 weeks ago #1

Hallo allemaal,

26 augustus is het weer mega-civilization tijd! Ditmaal gaan we de wereld veroveren en ontwikkelen in Capelle a/d Ijssel.

Deze speldag is op onze lokatie in Capelle aan de IJssel: Buurthuis, ’t Klavier, Gong 4, 2907 GG Capelle aan den IJssel.
Inloop vanaf 09:00 uur, we willen uiterlijk starten om 10:00 uur aangezien we rekening moeten houden met een speelduur van een uur of 12. Koffie, thee en frisdrank verkrijgbaar, lunch moet je zelf meenemen. Tegen vergoeding gaan we rond etenstijd iets bestellen.

Geef je op via een reply op het topic op het forum of via een email naar
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Toegang €2,- , donateurs van Phoenix gratis.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
11 months 3 weeks ago #2

Ik doe mee!

More
11 months 3 weeks ago #3

Ik doe graag weer mee. Hopelijk gaan jullie allemaal zo goed als ik de laatste keer ging. :)

More
11 months 4 days ago #4

Ik heb op dit moment de volgende aanmeldingen:

Johannes
Paul Koppens
Saskia
Bob
Martijn v.d. Ven

Jeroen Uiting (onder voorbehoud)

Ik hoor graag wie er nog meer mee wil doen :-)

More
10 months 3 weeks ago #5

Ik meld mij nu toch af. Dit is geen truc om mensen te laten hopen kans te hebben nu zij denken dat ik niet mee doe, maar zelfs mijn favoriete spel kan niet op tegen een heel spelweekend... ;)

More
10 months 1 week ago #6

Jammer Johannes! Maar ik begrijp het wel.

Dit maakt het aantal spelers dat zeker mee doet, slechts 4. Bij niet genoeg spelers, gaat het niet door. Of stellen we het uit naar een andere datum.

Paul Koppens
Saskia
Bob
Martijn v.d. Ven

Jeroen Uiting (onder voorbehoud)

More
10 months 6 days ago #7

De teller staat nu op 6, mogelijk 7 spelers:

Paul Koppens
Saskia
Bob
Martijn v.d. Ven
Robbert Deen
Bart

Jeroen UIting (onder voorbehoud).

Wie doet er nog meer mee? We hebben een kans om te winnen, want Johannes doet niet mee ;-) (grapje Johannes)

More
10 months 5 days ago #8

Jammer, ik hoopte dat de teller op 4 bleef staan, zodat de speldag verplaatst zou worden naar een dag waarop ik wel kan. :P

More
10 months 5 days ago #9

Ze kunnen natuurlijk ok gewoon het origineel of het Advanced versie spelen.

More
10 months 13 hours ago #10

Mijn dochter Lindsay en ik doen ook graag mee. Wij hebben het alleen nog nooit gespeeld ook de niet mega versie niet. Wij gaan ons proberen voor te bereiden. Moet Johannes zeker wachten tot de volgende keer en dan kennen we het spel en gaan we voor de overwinning:P

More
10 months 13 hours ago #11

Wat leuk dat jullie meedoen! Geeft niet dat je het spel nog niet kent. We zullen je een korte uitleg geven en voor de rest rol je er vanzelf in. De mega-versie kan met meerdere mensen gespeeld worden en heeft een paar verbeteringen, dat is het verschil met de gewone civilisation. Het is wel een lang spel, we zijn er zeker 12 uur mee bezig. Maar het is altijd leuk en gezellig!

Ik zet jullie op de lijst.

Time to create page: 0.374 seconds
2.png