emo Spelweekend - de nabeschouwing

More
11 months 1 week ago #1

Na ruim 2 dagen gezelligheid en veel spelplezier zit het 1e spelweekend van 2017 er weer op.
Moe maar voldaan!

Maar liefst 19 spellen gespeeld!
Ik heb 4 nieuwe spellen geleerd en zelf mensen op weg geholpen met mijn eigen spellen die zij dan weer nog niet kenden.
De tijd vloog ook dit weekend weer voorbij en ik zou graag nog zoveel spellen willen spelen. Er was zoveel keus.
Heb me keer op keer verbaasd hoeveel spellen er door iedereen waren meengenomen.
De spelkamer puilde uit met, mijn schatting, ruim 200 verschllende spellen van allerlei formaat.

Een hartelijk woord van dank aan de weekend-vrijwilligers en organisatie!!!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
11 months 1 week ago #2

Volgens mij heeft niet iedereen op dit forum meegelezen want er waren wel een paar dubbele en niet aangemelde 'illegale' spellen aanwezig.

Wat mij betreft was het een heel geslaagd weekend.

Zoals al gezegd tijdens de speech kan het bestuur eenvoudig data inplannen en inschrijvingen en betalingen afhandelen, de lokatie is nu bekend terrein en we hoeven geen spreekwoordelijk wiel meer uit te vinden, maar vooral voor de handjes ter plaatse blijven we graag een beroep op jullie doen, vele handen maken licht werk!!!

Mochten andere / meer mensen nu ineens interesse hebben: voor een weekend: voor 9-12 juni zijn nog bedden beschikbaar!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.144 seconds
13.png