emo Spelavond 11 januari 2017 Phoenix071 - belangrijk!

More
2 years 6 days ago #1

Hoi allemaal,

We kunnen op 11 januari helaas niet terecht bij Radius. Dus die woensdag is er geen spelavond. Maar we hebben wel de optie om de spelavond te verschuiven naar dinsdag 10 januari of donderdag 12 januari. Graag horen we van jullie wat de voorkeur heeft. En of er wel spelers zullen komen op een andere avond, want anders heeft verschuiven geen zin. Dit is slechts eenmalig.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 6 days ago #2

Er was toch ook de optie om het gewoon op de woensdag te houden maar dan de locatie voor een keer aan te passen naar de tafelridder of in het spelcafe nabij de pieterskerk?

More
2 years 6 days ago #3

Dat wou ik nog toevoegen. Er is ook de mogelijkheid om naar de Tafelridder of De Gravin (spelcafe) te gaan. Beiden zijn in de binnenstad, dus lastig met parkeren (voor wie dat geldt). Ook daar hoor ik graag de meningen over.

Wat heeft de voorkeur?

More
2 years 5 days ago #4

Ik kan niet op woensdag (want bridge), dus persoonlijk zou ik liever di of do doen.

More
1 year 11 months ago #5

Ik heb de voorkeur voor de donderdag, de enige van de drie dagen waarop ik kan.

More
1 year 11 months ago #6

We hebben alle reacties op deze mini-enquete bekeken en de resultaten (via de email, forum en groeps-app) bij elkaar opgeteld en de grootste voorkeur is toch voor de dinsdag.

Dus vandaar: de spelavond van 11 januari wordt verzet naar dinsdag 10 januari! De week erop spelen we weer gewoon op de woensdag.

Time to create page: 0.291 seconds
17.png