emo Wensen speldag 10 september Leiden

More
1 year 4 months ago #1

Ik dacht maar eens het wensenldraadje voor zaterdag 10 september te activeren

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
1 year 4 months ago #2

Is er iemand geïnteresseerd in een wat langere 18xx? Ik dacht zelf aan 1844 of 18Pfalz.

More
1 year 4 months ago #3

Hier inderdaad graag je wensen voor de speldag op 10 September. Behalve de lange en ingewikkelde spellen, zijn er natuurlijk ook vele kortere spellen die gespeeld worden.

Even speciale aandacht voor het volgende:
Axel Kleinjan zal op de speldag de Nederlandse versie van Cosmic Encounters komen demonstreren. Wellicht ken je de Engelse versie al en dan weet je ook al dat er heel veel tekst op de kaartjes staat. Gelukkig heeft Axel de stap gezet om alles te vertalen waardoor dit een uitgelezen moment is om kennis te maken met Cosmic Encounters.

We hopen dat vele van jullie kennis willen maken met dit spel.

More
1 year 4 months ago #4

Ik zou heel graag lampionnen van lanzhou / lanterns the harvest festival willen proberen.Brigitte neemt deze mee.

Verder heb ik zelf net de nieuwste uitbreiding van istanbul brieven en zegels, mocht daar interesse in zijn.

Ik heb Saskia al lief aangekeken voor Signorie :D

Last Edit: 1 year 4 months ago by aicirtap80.

More
1 year 4 months ago #5

Ik ben van plan Small City (link) uit te zoeken en mee te nemen. Wie doet er mee? Ik ben er rond 12.30 uur schat ik.

More
1 year 4 months ago #6

Ik kom.
Heb met Sara en Edgar afgesproken (maar nog geen tijd vastgelegd) om Dead of Winter te spelen.
Er is nog plek voor een 4e speler. Met meer spelers gaat het spel te lang duren is de ervaring.

Tot zaterdag - oh dat is morgen al B)

More
1 year 4 months ago #7

Robert wrote:

Ik ben van plan Small City (link) uit te zoeken en mee te nemen. Wie doet er mee? Ik ben er rond 12.30 uur schat ik.

Ja Robert, die wil ik wel eens proberen van Dr. Alban. En ik neem ook de Wereldtroon voor je mee.

More
1 year 4 months ago #8

Michiel wrote:

Robert wrote:

Ja Robert, die wil ik wel eens proberen van Dr. Alban. En ik neem ook de Wereldtroon voor je mee.

Mooi, nog ff studeren dan. Ik neem Mow mee.

More
1 year 4 months ago #9

Ik wil Small City ook wel proberen. Ik heb de regels al doorgenomen en het ook een keer gespeeld (een stukje) op spiel afgelopen jaar (lang geleden).
Ik wil ook wel nog een keer trickerion spelen, of de nieuwste uitbreiding van istanbul brieven en zegels.
En natuurlijk altijd nog een keer Scythe.

Last Edit: 1 year 4 months ago by ejvandekaa.

More
1 year 4 months ago #10

Het was al gezellig toen ik binnenkwam. Ter overbrugging snel een Stenen Tijdperk weggetikt met Brigitte, Marius en Paul. Daarna olv Axel een pot met de NL editie van Cosmic Encounter. Ik vind het een leuk spel. We speelden nu met de 'groene' rassen ter kennismaking. Bij Stefan en Rik ging het voorspoedig met koloniseren van andermans planeten. Bij Serge viel het een beetje tegen. Op het einde wist Stefan in zijn eentje een 5e planeet te veroveren en won daarmee het spel. Had ik al gezegd dat ik dit een leuk spel vind :)

Voor mij was het daarna ook klaar. Andere verplichtingen - tja. Volgende keer Capelle ben ik er weer bij!

Time to create page: 0.185 seconds
9.png