emo Spelavondverslag 010: 21 en 28 juni 2016

More
2 years 3 months ago #1

Zo, het forum doet het weer!! Jee, ik begon al afkick verschijnselen te tonen ;)
Bedankt voor het fixen, Bart!

Ik was zowel 21 juni als 28 juni aanwezig.
21 juni had ik mijn vriendje mee gesleept voor een avondje party games. Dit vonden meer mensen een leuk idee, waardoor er uiteindelijk 2 groepen waren. Het leukste was het prototype van Jeroen. Een soort ranking the stars. Met 2 (vrij) nieuwe mensen aan tafel en een aantal die hards waren sommige vragen goed in te schatten en sommige dingen waren toch de indrukken die je als mens van elkaar hebt. Al met al, erg leuk en amusant.

28 juni zat ik aan tafel met Maurits, Eveline en Tim. Excuses nog voor eventueel geluidsoverlast. 2 potjes 7 wonders gespeeld en 3 potjes Codenames. Zoals altijd, erg gezellig en leuk!

Last Edit: 2 years 3 months ago by Anneke.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 3 months ago #2

Voor de nieuwsgierigen:

Gespeelde spellen van 21 juni

Gespeelde spellen van 28 juni

Leuk ook dat we ondertussen een aantal nieuwe vaste bezoekers hebben, welkom!

Vanaf volgende week hebben we het Klavier voor ons zelf, de Spaanse les heeft zomervakantie.

Tot september zitten we in de buurt van de bar. Mogelijk is het Klavier deze zomer nog een keer gesloten, mocht dat zo zijn dat laten we jullie dat weten, maar we hebben nog niets gehoord dus zoals het er nu naar uitziet kunnen we de hele zomer doorspelen, jeuuuuh! B)

Last Edit: 2 years 3 months ago by Robert.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.280 seconds
4.png