emo Spelwensen speldag zaterdag 18 juni 2016 Phoenix010

More
1 year 7 months ago #16

Ik neem zowieso een aantal spellen mee. Wat ik wil spelen, dat hangt ervan af. Er is zoveel leuks.

Maar om toch even te proberen of we genoeg mensen hiervoor vinden: zijn er mensen geinteresseerd in Shadows over Camelot? :)

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
1 year 7 months ago #17

Ik ben pas laat in de middag op de speldag (als het lichamelijk gaat). Ik help overdag in Vleuten op de rommelmarkt bij Sandra.
Ik heb wel oren naar Shadows. Geef mij maar een open goede kaart... :)

More
1 year 7 months ago #18

Edwin wrote:

Ik neem in ieder geval Food Chain Magnate mee. Top Splottertje.

Fijn Splottertje inderdeed, tijd geleden dat ik FCM gewonnen heb, ik doe graag mee. Daarnaast lijkt het me leuk om weer eens Struggle of Empires te spelen. Liefst met vijf spelerts (m/v). Ik ben er deze dag tot een uurtje of half 10 's avonds.

Heb er zin an.

More
1 year 7 months ago #19

Ik doe ook graag mee met Food Chain Magnate. Tot zaterdag! (Ik ben er vanaf kwart over 12/half 1.)

More
1 year 7 months ago #20

Veel plezier allemaal! Ik ben er deze keer helaas niet bij.

More
1 year 7 months ago #21

Ik doe graag mee met FCM. En als het te combineren is ook graag met truggle of empires.

More
1 year 7 months ago #22

Carel, ik heb de entry gegoogled, maar krijg niet duidelijk welk spel (of uitbreiding) je precies bedoelt. Laat t me weten!

More
1 year 7 months ago #23

Gabi, ik bedoelde War of the Ring.

Zo'n 6 maanden geleden vroeg iemand of er geinteresseerden waren voor langspeel spellen. Jij noemde dat dit spel "stof stond te vergaren".

More
1 year 7 months ago #24

Ah ik heb de 2de editite van Saar overgenomen en nog nooit uitgezocht of gespeeld... Hebben mensen of heb jij Carel, de regels op het netvlies staan?

More
1 year 7 months ago #25

Op BGG moeten de regels of een uitleg filmpje wel te vinden zijn denk ik.
Ik heb zelf gekeken, en ik vond de dicetower review heel erg goed ( [Dice Tower] Fraser Reviews: War of the Ring).
dat is wel een aanrader.

More
1 year 7 months ago #26

Hallo beste gamers,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Edgar Nobre en morgen zal ik voor het eerst mee doen. Ik zal zelf ook wat bordspellen mee nemen en even kijken of mensen die willen spelen. Ik breng mee Dead of Winter (mijn favoriete game), Room 25, King of Tokyo.
Ik kan nog Battlestar Galactica, Game of Thrones en Eldritch Horror meenemen maar mischien loop ik dan te hard van stappel hahahaha.
Zoals jullie kunnen zien ben ik dol op langere thematische games.
Als er nog mensen zijn die 1 van deze games wil spelen en willen afspreken om 1 van deze games te spelen dan zie ik het daar denk ik wel want het is een beetje laat dit berichtje maar je kan ook hier reageren. Ik zal zo rond 13 uur daar zijn hopelijk. Ik kom met een vriend van mij en hoop een leuke dag samen met jullie te beleven.
Voor vragen over mijn games kan je ze hier stellen en ik zal ze dan ook beantwoorden voordat ik weg ga hopelijk.

More
1 year 7 months ago #27

Robert wrote:

Edwin wrote:
Ik neem in ieder geval Food Chain Magnate mee. Top Splottertje.

Fijn Splottertje inderdeed, tijd geleden dat ik FCM gewonnen heb, ik doe graag mee. Daarnaast lijkt het me leuk om weer eens Struggle of Empires te spelen. Liefst met vijf spelerts (m/v). Ik ben er deze dag tot een uurtje of half 10 's avonds.

Heb er zin an.

Even ter info. Als jullie Struggle of Empires willen spelen, moet je die wel zelf meenemen. Hij staat nl. In Leuden in de kast.

Anneke, ik ga rond 8 uur weer weg. Dus als jij er pas laterbent, vrees ik dat Shadows niets word. Helaas.

Time to create page: 0.244 seconds
20.png