emo Spelwensen speldag zaterdag 18 juni 2016 Phoenix010

More
1 year 7 months ago #1

Hieronder kan je je spelwensen kwijt voor de speldag van 18 juni. Er worden natuurlijk naast alle lange spellen waarvoor men afspraken maakt, ook allerlei korte spellen gespeeld.

Last Edit: 1 year 7 months ago by Saskia.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
1 year 7 months ago #2

Zoals inderdaad in de nieuwsbrief al aangegeven, staat inderdaad 18OE op de rol vanaf 10 uur. Als mijn administratie klopt hebben we al 5 deelnemers . Anton, Jeroen, Eugene, Rob (uit Hoofddorp) en ikzelf. Maar ik heb het niet helemaal scherp of we al op 6 deelnemers zaten. Er kunnen maximaal 8 personen meedoen.

Ik stel voor om het volledige spel te spelen zonder concessies. Dat is ietsjes makkelijker, maar verandert het spel niet wezenlijk. Maar laten we hier even over stemmen.

Op een rijtje:
Er is maximaal plaats voor 8 deelnemers.
Het spel duurt zeker 12 uur
Parallel spelen in het begin is zeker mogelijk (omdat je op verschillende gebieden van de kaart bezig bent)
Wil iedereen de spelregels zelf doornemen, dat spaart uitleg (van een uur).
De spelregels zijn hier te vinden: www.designsice.com/support.html
Er is ook een samenvatting gemaakt door Eugene: boardgamegeek.com/filepage/117423/18oe-rules-summary

De volgende vragen:
wie neemt het spel mee (mijn spel kan ik meenemen. Alle tegeltjes zitten in handige doosjes) ?
wie neemt de pokerchips mee? Ik heb een enorme lading zeker 54k die we nodig hebben, maar ik ga niet het spel en de chips meenemen.
:

More
1 year 7 months ago #3

gegeven dat 18OE om 10:00 begint. betekend dat dat de speldag ook om 10:00 begind?

More
1 year 7 months ago #4

Nee, de speldag begint gewoon om 12:00. De zaal is nu uiterasrd wel eerder open. 18OE begint eerder op speciaal verzoek.

Coen, er staat een metalen koffer met pokerchips in de kast van Capelle. Dezelfde die vroeger in Leiden stond, dus misschien weet iemand nog hoeveel erin zatenen of dat voldoende voor jullie is.

More
1 year 7 months ago #5

Saskia wrote:

Nee, de speldag begint gewoon om 12:00. De zaal is nu uiterasrd wel eerder open. 18OE begint eerder op speciaal verzoek.

Coen, er staat een metalen koffer met pokerchips in de kast van Capelle. Dezelfde die vroeger in Leiden stond, dus misschien weet iemand nog hoeveel erin zatenen of dat voldoende voor jullie is.
Dat zijn niet voldoende fiches, dus ik neem mijn eigen fiches mee.

Ik ga er op dit moment vanuit dat ik er om 10:00 ben, en dat we minstens een half uur nodig hebben om het spel op te zetten. Dus wie mee doet moet er dan ergens rond 10:30 zijn.

More
1 year 7 months ago #6

Ik ben er bij voor 18OE als organisator eigenlijk haha. Heb er in ieder geval zin in dus tot de 18de, ben er rond 10:30 (na inkopen gedaan te hebben )

More
1 year 7 months ago #7

Antonius wrote:

Ik ben er bij voor 18OE als organisator eigenlijk haha. Heb er in ieder geval zin in dus tot de 18de, ben er rond 10:30 (na inkopen gedaan te hebben )

Anton, moet jij de deur niet openen voor het 18 groepje? Want dan moet je er wel om 10:00 zijn.

More
1 year 7 months ago #8

pijll wrote:

Saskia wrote:

Dat zijn niet voldoende fiches, dus ik neem mijn eigen fiches mee.

Ik ga er op dit moment vanuit dat ik er om 10:00 ben, en dat we minstens een half uur nodig hebben om het spel op te zetten. Dus wie mee doet moet er dan ergens rond 10:30 zijn.

Ik doe ook nog graag mee met 18OE als er nog plek is. Ik ben er dan om 10u30.

Bas

More
1 year 7 months ago #9

Zijn er liefhebbers voor:
IKI
A study in Emerald 2nd ed
Trickerion
Vinhos
Evolution?

(A.s. dinsdag ben ik er niet.)

More
1 year 7 months ago #10

Ik heb Jeroen U (sleutelbewaarder) al op de hoogte gesteld er van en waarschijnlijk doet hij zelf ook mee met 18OE. Dus het gaat goed komen.

More
1 year 7 months ago #11

Antonius wrote:

Ik heb Jeroen U (sleutelbewaarder) al op de hoogte gesteld er van en waarschijnlijk doet hij zelf ook mee met 18OE. Dus het gaat goed komen.

Dat is mooi. Spel en fiches zullen aanwezig zijn om 10 uur. Nou hopen dat de NS meewerkt.

More
1 year 7 months ago #12

GabiGames wrote:

Zijn er liefhebbers voor:
IKI
Trickerion
Vinhos
Evolution?

(A.s. dinsdag ben ik er niet.)

Ik ben geïnteresseerd in
IKI
A Study in Emerald

Ik neem zelf Blood Rage mee mochten er geïnteresseerden zijn

More
1 year 7 months ago #13

Ik ben wel in voor:

GabiGames wrote:

(mogelijk) IKI (als er nog een speler nodig is)
Trickerion
Evolution

Wilde je ook niet een keer War of Middle Earth spelen, Gabi? Daarin heb ik wel interesse in.

More
1 year 7 months ago #14

Ik speel graag mee met Trickerion (met de advanced versie?) en of Evolution.
Ik weet echter nog niet zeker of ik kan komende zaterdag en als ik kan tot wanneer.

More
1 year 7 months ago #15

Ik neem in ieder geval Food Chain Magnate mee. Top Splottertje.

Time to create page: 0.180 seconds
7.png