emo Spelwensen dinsdag 5 april Phoenix010 Capelle a/d IJssel

More
2 years 3 weeks ago #1

Na het spelweekend (waar ik niet bij zal zijn) even weer iets anders:

Mage Knight MAGIC REALM

Een fantasy adventure waar ik 2 of 3 andere avonturiers zoek op zoek naar monsters, verborgen schatten , rijkdom en meer. Gaat men op zoek naar de Enchanted Meadow, de Crypt of the Knight, of kiest men ervoor de ongrijpbare Eenhoorn te vinden.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 weeks ago #2

Lukt dat op een avondje? Ik ben wel benieuwd naar Magic Realm. Ik neem nog wat, dit weekend, ongespeelde spellen mee: PatcHistory en Kraftwagen. Als daar animo voor is, speel ik het liefst PatcHistory :)

More
2 years 2 weeks ago #3

Ik weet niet of Rob er morgen is maar die neemt dan After Pablo mee (cocaïne smokkelen tussen Venezuela / Mexico / USA).
Anders wil ik graag The Mad Castles of King Ludwig spelen.

Tot morgen

More
2 years 2 weeks ago #4

Sorry Anton - maar ik ben er morgen (helaas, weer) niet bij.
Zodra ik zeker weet dat ik weer eens kan komen zal ik het op de site zetten en After Pablo meenemen.

More
2 years 2 weeks ago #5

Antonius wrote:

Ik weet niet of Rob er morgen is maar die neemt dan After Pablo mee (cocaïne smokkelen tussen Venezuela / Mexico / USA).

Tot morgen

He Anton! Mad castles heeft Saskia alleen zo ver ik weet...ik ben er morgen niet. Volgende week zou ik graag mee doen, mocht jij hem hebben.

More
2 years 2 weeks ago #6

Robert wrote:

Lukt dat op een avondje? Ik ben wel benieuwd naar Magic Realm.
Moeilijk in te schatten. Maar ik denk dat in 2 uur we ver kunnen komen.

Ik ben van plan niet een volledige sessie (met alle voorwaarden van een quest voldaan) op te zetten.
Het is al vrij lastig dit bij de eerste keer goed te spelen.

In eeste instantie ga ik uit van 20 dagen (=rondes). Is er tijd over of er zijn nog overlevenden :woohoo: plakken we er nog een paar dagen (rondes) tegenaan.

More
2 years 2 weeks ago #7

Anneke wrote:

Antonius wrote:

Tot morgen

He Anton! Mad castles heeft Saskia alleen zo ver ik weet...ik ben er morgen niet. Volgende week zou ik graag mee doen, mocht jij hem hebben.

Ik heb Castles ook! Ik zal hem volgende week meenemen, wanneer jij er ook bij bent.

Last Edit: 2 years 2 weeks ago by DavidvD.

More
2 years 2 weeks ago #8

Wie durft er mee te doen met Food Chain Magnate?

More
2 years 2 weeks ago #9

DavidvD wrote:

Anneke wrote:
Antonius wrote:

Tot morgen

Ik heb Castles ook! Ik zal hem volgende week meenemen, wanneer jij er ook bij bent.

Hee, heb jij Castles of Mad King Ludwig ook? Of ben je in de war met Castles of Burgundy?

More
2 years 2 weeks ago #10

Saskia wrote:

DavidvD wrote:
Anneke wrote:
Antonius wrote:

Tot morgen

Hee, heb jij Castles of Mad King Ludwig ook? Of ben je in de war met Castles of Burgundy?

Ik ben niet in de war, ik heb beide genoemde spellen! Alleen Castles of Mad K.L. heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld... Dus het komt wel mooi uit dat Anneke er niet is vanavond, kan ik Castles aanstaand weekeind nog even voorbereiden voor volgende week.

More
2 years 2 weeks ago #11

DavidvD wrote:

Ik ben niet in de war, ik heb beide genoemde spellen! Alleen Castles of Mad K.L. heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld... Dus het komt wel mooi uit dat Anneke er niet is vanavond, kan ik Castles aanstaand weekeind nog even voorbereiden voor volgende week.

Dat wist ik nog niet. Ik dacht dat ik de enige binnen Phoenix was. Maar dat is alleen maar goed, want dan kunnen meer mensen het spelen. Anneke kent het ondertussen goed genoeg om uit te leggen. En het is ook weer puzzelen, net als met Burgund :) .

More
2 years 2 weeks ago #12

Saskia wrote:

DavidvD wrote:

Dat wist ik nog niet. Ik dacht dat ik de enige binnen Phoenix was. Maar dat is alleen maar goed, want dan kunnen meer mensen het spelen. Anneke kent het ondertussen goed genoeg om uit te leggen. En het is ook weer puzzelen, net als met Burgund :) .

Ik heb zelf alleen Burgund, vanmiddag zitten kijken op BGG om misschien Castles aan te schaffen...Saskia, weet jij iets van de uitbreiding? Die dacht ik misschien gelijk mee te bestellen als mijn salaris binnen is.
Ik kan beide uitleggen :)

Time to create page: 0.328 seconds
15.png