emo Spelwensen Phoenix010 dinsdag 29 december

More
2 years 9 months ago #1

ik zag dat er nog geen topic was aangemaakt; er wordt toch nog wel gespeeld aan de Costa Capella vanavond?

Wat mij betreft wat lichtere kost zo in de vakantie: Codenames, Celestia, Iguaza met uitbreiding, Da Luigi.

Tot vanavond.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 9 months ago #2

Wij hebben een afspraak om Chaos in the old World te spelen, de regels waren Chaos maar nadat we vorige week Blood Rage hebben gespeeld moeten we hier wel uitkomen. De één lijkt nogal op de ander namelijk. Heb een mooie samenvatting van de regels bij, heb de diverse Cultists weer van parmantig priemende staven voorzien (stonden nogal krom) ... Ik zeg kom maar op met dat spel!

Last Edit: 2 years 9 months ago by Robert.

More
2 years 9 months ago #3

Robert wrote:

Wij hebben een afspraak om Chaos in the old World te spelen, de regels waren Chaos maar nadat we vorige week Blood Rage hebben gespeeld moeten we hier wel uitkomen. De één lijkt nogal op de ander namelijk. Heb een mooie samenvatting van de regels bij, heb de diverse Cultists weer van parmantig priemende staven voorzien (stonden nogal krom) ... Ik zeg kom maar op met dat spel!

Ik doe graag mee alleen is het nog niet zeker of ik vanavond langs kan komen. Ik heb deze week nog veel te doen op mijn werk.

Time to create page: 0.158 seconds
2.png