emo Spelwensen 23 december 071

More
2 years 4 weeks ago #1

Ik probeer Rimo woensdag mee te krijgen voor Among Nobles, is dat aanwezig, of heb ik vorige keer het spel van Saskia gespeeld?

Zo ja: Saskia, zou je het mee kunnen nemen morgen?

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 4 weeks ago #2

Among Nobles ligt gewoon in de kast. Ik heb het spel ook zelf. Maar Phoenix heeft het ook. Ik doe zelf ook graag weer mee. Ik blijf het een leuk spel vinden.

More
2 years 3 weeks ago #3

Ok, dan alleen nog zorgen dat Rimo een keer mee wil. Wie weet, hij is donderdag vrij. Kun jij het dan uitleggen en/of meedoen, Saskia?

More
2 years 3 weeks ago #4

Mirjam wrote:

Ok, dan alleen nog zorgen dat Rimo een keer mee wil. Wie weet, hij is donderdag vrij. Kun jij het dan uitleggen en/of meedoen, Saskia?

Ja hoor, dat is prima. Het is alleen wel aan te raden om het met minimal 4 spelers te spelen. Maar dat gaat, denk ik, wel lukken.

More
2 years 3 weeks ago #5

Hoi, ik ben Lisanne en ik kom vandaag langs met een vriendinnetje. Ze speelt eigenlijk niet zo vaak bord- en kaart spellen. Dus misschien weet iemand van jullie een makkelijk spel die we vanavond samen zouden kunnen spelen ?

More
2 years 3 weeks ago #6

Saskia wrote:

Mirjam wrote:

Ja hoor, dat is prima. Het is alleen wel aan te raden om het met minimal 4 spelers te spelen. Maar dat gaat, denk ik, wel lukken.

Ik neem Thijs en Jesper ook mee denk ik, dus dat moet dan wel lukken.
en Lisanne: we hebben genoeg makkelijkere spellen en genoeg mensen om het uit te leggen/mee te doen. dus dat komt goed!

More
2 years 3 weeks ago #7

Wegens kwakkelende gezondheid sla ik helaas weer een avondje over :(
Veel spelplezier allemaal en hele gezellige kerstdagen! :cheer:

Time to create page: 0.156 seconds
1.png