emo Wensenlijst Speldag 30 december Leiden

More
2 years 10 months ago #16

Coen wrote:

Maar hier is alvast nog een gegadigde voor een 18xx. Een leuke langere vind ik prima. Misschien komt Eugene ook.
Check.

Ik ben er in principe vanaf het begin tot het eind bij, dus wat mij betreft zijn bijna alle xx-en mogelijk.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 9 months ago #17

pijll wrote:

Coen wrote:
Maar hier is alvast nog een gegadigde voor een 18xx. Een leuke langere vind ik prima. Misschien komt Eugene ook.
Check.

Ik ben er in principe vanaf het begin tot het eind bij, dus wat mij betreft zijn bijna alle xx-en mogelijk.

Leuk! Ik heb zelf twee langere versies hoog op mijn lijstje staan die ik graag zou willen spelen (en die ik allebei heb maar nog nooit gespeeld):
- 1862 (met 3 verschillende types treinen)
- 1880 China

Last Edit: 2 years 9 months ago by basm.

More
2 years 9 months ago #18

Saskia wrote:

Robert wrote:
Ha, lijkt iets tussengekomen sinds gisteren, ik moet een revanche potje megaciv spelen :) Als dat onverhoopt niet doorgaat ga ik 18-nogwatten. Maar zoals het er nu naar uitziet ben ik 30 december aan het Civ-en.

Dat wordt dan heel wat Civ-ven voor je, Robert. 30 december en 30 januari alweer. Een vn de twee keren moet het toch lukken revanche te nemen :P

Dus er wordt toch geMegaCivd op 30 december? Dan doe ik graag mee! :woohoo:

More
2 years 9 months ago #19

Beste wensen allemaal!
Ik wil graag een (frans) vriendinnetje meenemen. Ze kan wel Engels hoor! We zouden graag meedoen met Shadows over C, maar alleen als de huidige spelers niet tegen het Engels opzien. Geven jullie aan als het een probleem is?

Saar

More
2 years 9 months ago #20

Ik zou graag willen leren/spelen:

Nippon
Grand Austria hotel
My village

Iemand die deze spellen heeft en kan uitleggen :unsure: :)

More
2 years 9 months ago #21

Saar wrote:

Beste wensen allemaal!
Ik wil graag een (frans) vriendinnetje meenemen. Ze kan wel Engels hoor! We zouden graag meedoen met Shadows over C, maar alleen als de huidige spelers niet tegen het Engels opzien. Geven jullie aan als het een probleem is?

Saar

Voor Robert en mij geen probleem :) the more, the merrier

Starten we gelijk rond 12 uur met Shadows?

More
2 years 9 months ago #22

basm wrote:

Leuk! Ik heb zelf twee langere versies hoog op mijn lijstje staan die ik graag zou willen spelen (en die ik allebei heb maar nog nooit gespeeld):
- 1880 China
1862 valt qua lengte wel mee, dus zou ik woensdag (wanneer we toch de hele dag hebben) het liefst 1880 spelen. Die duurt ca. 7 uur in mijn ervaring.

Ik heb een samenvatting op BGG staan: boardgamegeek.com/filepage/91073/1880-rules-summary

More
2 years 9 months ago #23

Anneke wrote:

Saar wrote:
Beste wensen allemaal!

Saar

Voor Robert en mij geen probleem :) the more, the merrier

Starten we gelijk rond 12 uur met Shadows?

Wat mij betreft ook geen probleem. Om 12 uur beginnen is prima, als Rob er tenminste al is met het spel :P

Als ik het nu goed tel, hebben we 7 dappere ridders om Camelot te verdedigen.

Last Edit: 2 years 9 months ago by Saskia.

More
2 years 9 months ago #24

pijll wrote:

basm wrote:
- 1880 China
1862 valt qua lengte wel mee, dus zou ik woensdag (wanneer we toch de hele dag hebben) het liefst 1880 spelen. Die duurt ca. 7 uur in mijn ervaring.

Ik heb een samenvatting op BGG staan: boardgamegeek.com/filepage/91073/1880-rules-summary

1880 is prima! Ik verwacht er zelf rond 12u15 te zijn. Zal ik mijn kopie van 1880 + pokerchips meenemen?

More
2 years 9 months ago #25

basm wrote:

1880 is prima! Ik verwacht er zelf rond 12u15 te zijn. Zal ik mijn kopie van 1880 + pokerchips meenemen?
Graag. Dan hoef ik ze niet op de fiets mee te zeulen.

More
2 years 9 months ago #26

Ik hoop er morgen ook bij te zijn.

Liefhebbers voor Concordia en / of Caverna en / of Nations?
Is Phoenix in het bezit van die spellen?
Ik zou eventueel één van de eerste twee mee kunnen nemen.

More
2 years 9 months ago #27

Arjo wrote:

Ik hoop er morgen ook bij te zijn.

Liefhebbers voor Concordia en / of Caverna en / of Nations?
Is Phoenix in het bezit van die spellen?
Ik zou eventueel één van de eerste twee mee kunnen nemen.

Alle drie de spellen die je noemt zijn niet in het bezit van Phoenix. Dus als je ze wilt spelen, zul je ze zelf mee moeten nemen.

Je kan altijd de collectie bekijken door de link op de eerste pagina te volgen. Dan zie je alle spellen die in Capelle en in Leiden staan. Selecteer dan wel even de juiste lokatie :-)

Tot morgen!

More
2 years 9 months ago #28

Ok, we hebben Jeroen U, Robert, Johannes, en ondergetekende voor een potje Mega Civ met mini groep. Nog 1 persoon en we kunnen los! :woohoo:

More
2 years 9 months ago #29

Ga het helaas toch niet halen vandaag.
Veel plezier allemaal!

Time to create page: 0.274 seconds
6.png