emo Groepje van 4 gezocht voor Pandemic Legacy

More
2 years 1 month ago #1

Hoi allemaal!

Ik wil graag een groepje van vier spelers opzetten om samen Pandemic Legacy te spelen. Het idee is dan om de kosten van het spel door vieren te delen en dan ongeveer één keer per maand samen te komen om het te spelen. Bijvoorbeeld op een locatie van Phoenix maar wat mij betreft mag het ook bij iemand thuis.

Is er hier iemand geïnteresseerd om mee te doen? Als ik niet via Phoenix aan vier personen kom, dan ga ik ook buiten Phoenix zoeken.

Laat het me weten alsjeblieft. :) Bedankt!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 1 month ago #2

Leuk initiatief, volgens mij zijn er wel Pandemisten te vinden bij Phoenix.

Zelf laat ik het even aan me voorbijgaan, ben niet zo van de coöps.

More
2 years 1 month ago #3

Bedankt dat je in ieder geval reageert, Edwin! Heb je enig idee wie binnen Phoenix geïnteresseerd zouden zijn? Misschien kan ik die mensen dan een persoonlijke uitnodiging sturen.

More
2 years 1 month ago #4

Volgens mij vind Eveline het wel een leuk spel. Of in ieder geval Pandemie. Maar jullie wonen nogal een eindje uit elkaar.

Ik ken wel een aantal niet-Phoenix mensen die ik wel eens in Sassenheim zie die misschien interesse hebben. Of het in ieder geval nog onlangs gespeeld hebben op die speciale dagen.

More
2 years 1 month ago #5

Saskia wrote:

Volgens mij vind Eveline het wel een leuk spel. Of in ieder geval Pandemie. Maar jullie wonen nogal een eindje uit elkaar.

Ik ken wel een aantal niet-Phoenix mensen die ik wel eens in Sassenheim zie die misschien interesse hebben. Of het in ieder geval nog onlangs gespeeld hebben op die speciale dagen.

Dank je. :) Ik heb zojuist aan Eveline gevraagd of ze geïnteresseerd is. Kun je misschien wat meer zeggen over die mensen van Sassenheim?

More
2 years 1 month ago #6

Hoi Maarten,

ik vind Pandemie een superleuk spel.
Ik heb ook de uitbreiding virus alarm.
Het komt bij mij slechts een paar keer per jaar op tafel
Voor mijn gevoel kan ik daarmee nog jaren vooruit.

Ik ken Pandemic Legacy niet en wil het best eens een keertje ervaren maar dan als wisselspeler voor een avondje.

More
2 years 1 month ago #7

Hoi Maarten,

Ik heb het spel zelf, nu alleen pas januari gespeeld, dus ik kan nog even vooruit. Ik weet niet hoe leuk het is als je gebeurtenissen al kent (ik zal niet verklappen wat er in januari gebeurt), maar op zich ben ik wel benieuwd hoe het kan lopen als je andere keuzes maakt.
Alleen wil ik dan graag wel met mijn eigen spel voor blijven lopen op een eventuele andere groep.
Na één keer Legacy spelen (als ervaren Pandemic speler) kan ik wel zeggen: het is SUPER spannend om een spel te spelen waarvan je weet dat al je keuzes gevolgen gaan hebben voor het hele spel!

Ik heb de rode doos, men zegt dat ze gelijk zijn, maar ik weet niet of dat klopt.

Time to create page: 0.180 seconds
24.png