emo Spelwensen Phoenix 010 8 december 2015 - Capelle a/d IJssel

More
2 years 6 months ago #1

Zijn er nog mensen met wensen?

Ik wel iig. Wie heeft er Ticket to Ride - Märklin en wil deze morgen meenemen? Ik weet dat Rob 'm heeft, maar weet niet of hij weer eens komt.

Anders vind ik Spyfall wel weer eens leuk, of die andere dat je moet tekenen ipv praten.

Tot morgen!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 6 months ago #2

Ik ben er morgen niet. Die andere dat je moet tekenen is: A Fake Artist Goes to New York.

More
2 years 6 months ago #3

'k Kan Spyfall meenemen, en codenames neem ik weer mee naar huis.
Nog meer dat mee moet?

More
2 years 6 months ago #4

Als het goed is, heeft Phoenix vanaf morgen zelf Codenames.

Ik ben er morgen ook en op mijn wenslijstje om te spelen staan: Among Nobles, Spirits of the Rice Paddy en Shakespeare. De eerste twee neem ik zelf mee. Maar zoiets ls [redacted] of Shadows ove Camelot lijkt me ook leuk.

Last Edit: 2 years 6 months ago by Saskia.

More
2 years 6 months ago #5

Maui wrote:

Zijn er nog mensen met wensen?

Ik wel iig. Wie heeft er Ticket to Ride - Märklin en wil deze morgen meenemen? Ik weet dat Rob 'm heeft, maar weet niet of hij weer eens komt.

Anders vind ik Spyfall wel weer eens leuk, of die andere dat je moet tekenen ipv praten.

Tot morgen!

Mijn Ticket to Ride - Märklin heb ik aan Anneke uitgeleend. Misschien wil Anneke die wel meenemen vanavond.
Groetjes uit Bratislava!

More
2 years 6 months ago #6

Veel plezier in Bratislava. Enne, wordt het geen tijd voor een Phoenix 4212 (=netnummer Bratislava)?

More
2 years 6 months ago #7

Tamara wrote:

Veel plezier in Bratislava. Enne, wordt het geen tijd voor een Phoenix 4212 (=netnummer Bratislava)?

:D
Ik ben pas 1 keer gaan spelen bij een spelwinkel hier.
Ze hebben daar genoeg ruimte voor 50 personen maar de meeste aanwezigen speelden Magic.
Mijn collega's hebben geen interesse in spellen...maar ik blijf de goede boodschap verspreiden ;)

More
2 years 6 months ago #8

Rob010 wrote:

Mijn Ticket to Ride - Märklin heb ik aan Anneke uitgeleend. Misschien wil Anneke die wel meenemen vanavond.
Groetjes uit Bratislava!

Ben je nu alweer in Bratislava? En wat betreft spelletjes, Paul is deze week ook in Bratislava. Misschien kan je met hem wel een spelletje spelen. Hebben we toch nog een Phoenix4212 :P

Time to create page: 0.360 seconds
16.png