emo Spelwensen Phoenix010 di. 3 november 2015 - Capelle a/d IJssel

More
2 years 5 months ago #1

We kregen een verzoek binnen of Arno Quispel (Quined Games) of hij samen met een Frans auteur bij ons langs kan komen om het prototype van een complexer bordspel te spelen. Ik heb geantwoord dat hij zeker welkom is om dit op te doen.
Om welk spel het precies gaat is mij nog niet bekend maar ik ga er vanuit dat wij dat wel van goede feedback kunnen voorzien.

Natuurlijk staat het iedereen vrij om andere spellen mee te nemen of uit de kast te halen.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 5 months ago #2

Rob010 wrote:

We kregen een verzoek binnen of Arno Quispel (Quined Games) of hij samen met een Frans auteur bij ons langs kan komen om het prototype van een complexer bordspel te spelen. Ik heb geantwoord dat hij zeker welkom is om dit op te doen.
Om welk spel het precies gaat is mij nog niet bekend maar ik ga er vanuit dat wij dat wel van goede feedback kunnen voorzien.

Natuurlijk staat het iedereen vrij om andere spellen mee te nemen of uit de kast te halen.

Tres bien! Mon Frans est ne pas goed mais je doe mon best avec faire (mitmachen :)) participer, zeg maar,. Allez hop! Ik doe graag mee als er nog ruimte is.

Last Edit: 2 years 5 months ago by Robert.

More
2 years 5 months ago #3

Ik wil die dag Petrograd 1917 op tafel leggen. Het is de juiste periode ervoor. :P

Spel is een PnP, en is een politiek/strategisch area control. Speelt met max. 6 spelers.

More
2 years 5 months ago #4

Ik ben van plan om dinsdag te komen en zou graag Spirits of the Rice Paddy een keer spelen. Ik heb het spel zelf, maar ken het nog niet. Dus is er iemand die het kan uitleggen/spelen? Edwin, Doe jij mer, als jenog geen andere plannen hebt? B)

Last Edit: 2 years 5 months ago by Saskia.

More
2 years 5 months ago #5

Ik had afgesproken om woe de 4e in leiden langs te komen voor mombasa. ik ben er dus niet bij (op dinsdag).

More
2 years 5 months ago #6

Ik wil het prototype wel proberen :-)

More
2 years 5 months ago #7

Ik doe ook mee met het prototype en daarna een potje Spirits Saskia :)

More
2 years 5 months ago #8

Yah! :woohoo:

More
2 years 5 months ago #9

Ik zou graag Dice City willen spelen. Daarna weet ik niet zo snel iets.

Last Edit: 2 years 5 months ago by Antonius.

More
2 years 5 months ago #10

Hola, ik heb het betreffende prototype gisteren gespeeld, de beste man heet Serandour Sylvestre en hij spreekt vooral Frans ;). Ik zou aanraden om iemand die de Franse taal vaardig is bij de prototype tafel aanwezig te laten zijn. Er zit ook wat tekst in het spel en die is in de Franse taal. Volgens mij is le Twan keigoed in Frans ;) zijn naam impliceert dat tenminste. Het is jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn anders had ik wel wat dingen kunnen uitleggen.

More
2 years 5 months ago #11

Gelukkig hebben we Bart Verstegen. Zijn Frans is erg goed. Mijn Frans is belabberd

More
2 years 5 months ago #12

bart wrote:

Gelukkig hebben we Bart Verstegen. Zijn Frans is erg goed. Mijn Frans is belabberd

Mijn schoonvader heet Frans :)

Ben benieuwd of er ├╝berhaupt nog plek is aan de demotafel, ik heb i.i.g. ook Minerva bij me, wil ik graag proberen met 4 en vooruit Thrash 'n Roll ook maar in de tas.

More
2 years 5 months ago #13

Mijn frans is niet zo best, denk ik. Vandaar de spelling van mijn naam :p

More
2 years 5 months ago #14

Ik zou Minerva graag proberen.

Ik neem Gold West mee. Deze zou ik graag nog een keer spelen.

More
2 years 5 months ago #15

ok coolio, dan geef ik dat aan hem door. Het prototype is voor 2-4 spelers, het heeft een sci fi achtig thema, en gaat over een planeet die langzaam gaswolken ontwikkeld en daardoor langzaam kleiner wordt. Er zitten een aantal geinige mechaniekjes in, waaronder 1 waarmee je met de posities van alle spelers op het puntenspoor bepaalde acties kan vrijspelen. Arno is er zelf volgens mij niet bij vanavond.

Time to create page: 0.213 seconds
24.png