emo Spelwensen dinsdag 27 oktober Phoenix010

More
2 years 5 months ago #1

Ik neem wederom Warfighter mee. Ik zou deze graag met 4 spelers willen spelen omdat het anders wat langdradig wordt.

Daarna niet echt iets wat ik wil spelen.

Tot morgen

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 5 months ago #2

Ik zou morgen graag Dice City en New York 1901 willen spelen. Ik neem ze beide mee. Dice City inmiddels 2 keer gespeeld en is prima bevallen. New York 1901 heb ik nog niet gespeeld, maar wel voorbereid. Beide kunnen met 4 spelers.

More
2 years 5 months ago #3

Michel wrote:

Ik zou morgen graag Dice City en New York 1901 willen spelen. Ik neem ze beide mee. Dice City inmiddels 2 keer gespeeld en is prima bevallen. New York 1901 heb ik nog niet gespeeld, maar wel voorbereid. Beide kunnen met 4 spelers.

New York 1901 wil ik graag proberen. Zelf neem ik Rome: Rise to Power mee als er geïnteresseerden zijn

Last Edit: 2 years 5 months ago by ReneC.

More
2 years 5 months ago #4

new york 1901 wil ik nog wel eens spelen. of anders mombasa or the grand austria hotel. dice city wil ik ook wel nog eens proberen.
denk dat ik new york 1901 wel kan uitleggen.

Last Edit: 2 years 5 months ago by ejvandekaa.

More
2 years 5 months ago #5

Michel wrote:

Graag doe ik mee met Dice City. Ben benieuwd.

More
2 years 5 months ago #6

Zijn er mensen die wat lichters als oddville en el gaucho willen uitleggen en spelen? Ze staan beide op mijn wensenlijstje, maar ik ken ze niet. Daarnaast schuif ik graag aan bij een Halloween-thema.

More
2 years 5 months ago #7

Halloween kan ook op as zaterdag (wel, 31 oktobewe is toch de dag van ...).

Ik heb een paar korte games hiervoor (PnP). Een ervan is met zombies, hopelijk niet te afschrikkend. Zal ze in ieder geval meenemen.

Time to create page: 0.166 seconds
22.png