emo MEGA Civilization 31 oktober op de Speldag in Capelle

More
2 years 11 months ago #1

Op de eerstvolgende speldag op 31 oktober in Capelle kan onze nieuwe aanwinst Mega Civilization gespeeld worden. Kan met maximaal 18 :silly: spelerts, geef je hieronder op. Ik zal ook een berichtje op Bordspelmania plaatsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 11 months ago #2

Als het ervan komt, wil ik wel komen! :woohoo: Hoe laat willen wij dan beginnen?

More
2 years 11 months ago #3

31 Oktober is ookk Hallowe'en. Mooi om ook games met dat thema te spelen.

Is het niet mogelijk om voor MegaCiv een aparte speldag te organiseren? Ik weet niet wat de afspraken met de diverse locaties is met betrekking tot speldagen, maar er moet toch wel iets te regelen te zijn.

More
2 years 11 months ago #4

Ik heb het nog nooit gespeeld, maar wil me er best eens aan wagen. Misschien is het wel het beste spel ooit! Ik zal binnenkort de regels eens bekijken om een idee te krijgen of dit iets voor mij is.

More
2 years 11 months ago #5

Ik heb het regelmatig met Flo gespeeld in de testfases, dus ik denk dat ik de regels vrij goed ken. Maar ik denk niet dat ik naar Capelle kom. Ik denk dat het een beter idee is om een aparte dag te plannen, en dat iedereen zich daarvoor apart even aanmeldt. dan weten we ook of we tussen 5 en 18 mensen uitkomen. Dan kunnen we ook vroeg starten (bv. 9.30 starten met uitleg, 10.00 spelen) want inclusief pauze voor avondeten moet je daar zeker 12 uur voor rekenen.

Mirjam

More
2 years 11 months ago #6

Mega-Civilization zal beschikbaar zijn op de speldag. Maar we hebben ook het plan om er een keer een special speldag voor te plannen. Wanneer is nog onbekend.

Verder zijn ook alle andere nieuwe aanwinsten van Phoenix beschikbaar op de speldag.

More
2 years 11 months ago #7

Ik ken het spel niet, maar wel de reputatie. Moet ik toch één keer gespeeld hebben.
Als de datum past, doe ik mee. 31 oktober kan ik niet.

Last Edit: 2 years 11 months ago by Serge.

More
2 years 11 months ago #8

Ik speel liever een paar van de andere nieuwe spellen van dit jaar. maar als er minimaal 5-7 mensen zijn kan het best gespeeld worden. voor een keer mega civilization spelen kan je misschien wel beter een aparte dag plannen.

More
2 years 11 months ago #9

Ik speel graag mee met Mega Civ. :lol:

Tenminste als het gaat lukken om 5 spelers bij elkaar te krijgen want de helft van de berichten op dit topic probeert te voorkomen dat Mega Civ op de speldag gespeeld wordt. :(

More
2 years 11 months ago #10

Als er genoeg animo is kan op de speldag nu Mega Civ gespeeld worden.

We gaan sowieso binnenkort een datum en locatie plannen om er een MEGA Civ -dag van te maken, op tijd beginnen, enz en dan gaan we er reclame voor maken om meer mensen aan te trekken, ook van buiten Phoenix. Maar dat komt allemaal nog.

More
2 years 11 months ago #11

heeft er ook al iemand 2 uur de tijd genomen om alle counters uit te drukken :ohmy: ?

More
2 years 10 months ago #12

Ik vermoed van niet...

More
2 years 10 months ago #13

kijk dat is natuurlijk wel een reden om het eerst met zijn 18en te spelen. veel handen maken licht werk.

More
2 years 10 months ago #14

Laat maar. Het hoeft het van mij al niet meer. Ik speel wel wat anders. Blijkbaar is het voor sommige mensen erg belangrijk dat het spel op de speldag niet gespeeld wordt. Ik verheugde me er op, maar dat gevoel is inmiddels helemaal weg.

More
2 years 10 months ago #15

Robbert wrote:

Laat maar. Het hoeft het van mij al niet meer. Ik speel wel wat anders. Blijkbaar is het voor sommige mensen erg belangrijk dat het spel op de speldag niet gespeeld wordt. Ik verheugde me er op, maar dat gevoel is inmiddels helemaal weg.

Ha Robbert,

Ik geloof niet dat Evertjan / Mirjam de bedoeling hadden om het spelen op de speldag tegen te houden. Laatste opmerking van Evertjan is als grapje bedoelt. Zelf ben ik deze dag niet aanwezig anders had ik best de handschoen op willen pakken om dit beest te spelen :) Het zal hoe dan ook een "kleiner" potje worden met een aantal beginners (Maurits). Als je nog drie anderen kan vinden op de dag zelf dan kun je het spel alsnog spelen. Misschien lukt het me wel jullie aan te moedigen in de middag :)

Time to create page: 0.297 seconds
7.png