emo Spelwensen dinsdag 13 oktober Phoenix010

More
2 years 6 months ago #1

Natuurlijk worden er vanavond nieuwe spellen uit Essen gespeeld.

Ik neem Warfighter en 2 uitbreidingen mee. Coöperatief spel tot 6 personen, heb al een gedeelte uitgezocht.

Tot dinsdag

Last Edit: 2 years 6 months ago by Antonius.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 6 months ago #2

Ik wil wel meedoen met Warfighter.

Ik zal ook een script van Tragedy Looper voorbereiden. Dus voor hen die geinteresseerd zijn.

Hopelijk kunnen de niet-Essengangers ook hun games op tafel krijgen in de komende periode. :unsure: Zal wel leuk zijn een mix van nieuw aangeschaft ( in Essen) met wat "oudere" games (reeds in bezit) op tafel komen. Zou het netjes vinden als dat ook via deze weg aangekondigd wordt.

More
2 years 6 months ago #3

Wil nog een keer Legendary: Villains – Marvel Deck Building Game mee nemen als er geïnteresseerde zijn.
heb van de week ook dark city uitbreiding er bij gehaald dus als je liever niet als villain speeld kan nu ook.

More
2 years 6 months ago #4

Ik doe graag mee met Tragedy Looper.

More
2 years 6 months ago #5

Ik neem de in opdracht aangeschafte spellen/uitbreidingen/promo's mee. Ik zal de inbreng van nieuwe spellen vandaag beperken tot Thrash 'n roll.

@Carel heb genoeg oude spellen om te spelen hoor, mixen maar!

More
2 years 6 months ago #6

Zoals het er nu uit ziet heb ik dinsdag tijd. Ik neem Roll for the Galaxy mee. Moet nog even zien of ik de uitbreiding zo snel onder de knie kan krijgen, anders deze week nog even de basis versie en dan dijt volgende week het universum uit. Tevens neem ik 7Wonders Duel mee, maar die is maar voor 2 personen.

More
2 years 6 months ago #7

Ik wil die 7 Wonders Duel wel proberen na Warfighter ;)

More
2 years 6 months ago #8

Robert wrote:

Ik neem de in opdracht aangeschafte spellen/uitbreidingen/promo's mee. Ik zal de inbreng van nieuwe spellen vandaag beperken tot Thrash 'n roll.

Robert: doe graag mee. Als je nu 1 of meer van die 'opdracht' spellen openscheurt en de regels vast bestudeert kunnen we die ook spelen ... DAT IS EEN OPDRACHT!

@iedereen: iemand Mafia de Cuba aangeschaft? Zou ik graag een keer spelen.....

More
2 years 6 months ago #9

PeeDiMoor wrote:

Robert wrote:

Robert: doe graag mee. Als je nu 1 of meer van die 'opdracht' spellen openscheurt en de regels vast bestudeert kunnen we die ook spelen ... DAT IS EEN OPDRACHT!

Ik ben er vanavond rond 8 uur. Zal Go da Cheese voor je uitzoeken.

More
2 years 6 months ago #10

Naast al dat gecoöptrash moet er natuurlijk ook wat eurosnoot tegenaan. Ik dacht aan Nations: Dynasties of Through the Ages: A new Story of Civilization

Last Edit: 2 years 6 months ago by Edwin.

Time to create page: 0.176 seconds
14.png