emo 19 september 2015 - Ducosim beurs en Phoenix speldemonstratie

More
2 years 10 months ago #1

Na de succesvolle en gezellige Ducosim beurs in mei zal Phoenix weer aanwezig zijn op de beurs van 19 september 2015 in Amersfoort.
We willen die dag in samenwerking met de Gamemaster de spellen Alchemisten en El Gaucho aan het Nederlandse spellenpubliek voorstellen. We zijn in overleg met andere uitgever(s) om ook voor hen spellen te demonstreren. Hou dit topic in de gaten.
Daarnaast zal in overleg met de demo'ers een selectie uit de eigen collectie worden gemaakt.
Na de beursdag zal er zeer waarschijnlijk weer gezellig een hapje gegeten gaan worden in Amersfoort.

VRAAG: Wie willen er op 19 september spellen demonstreren bij Ducosim zomerbeurs in de Flint in Amersfoort?
Graag aanmeldingen via het forum. Voor meer informatie kun je terecht bij de leden van het bestuur.

Ook bestaat de mogelijkheid om een halve dag spellen te demonstreren zodat je nog tijd hebt om zelf op de beurs rond te kijken.
Er wordt getracht maximaal te carpoolen; indien dit niet werkt is er een reiskostenvergoeding (naar rato als je halve dag wil helpen).

Last Edit: 2 years 10 months ago by Saskia.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 10 months ago #2

ik vind het leuk weer mee te helpen

More
2 years 10 months ago #3

Ik had erg graag meegeholpen. het was de laatste keer erg leuk (lekker). en El Gaucho is een leuk demo spel. Maar helaas. zoals het er nu naar uitziet kan ik die dag niet.

More
2 years 9 months ago #4

Zoals al aangegeven demo ik graag weer mee op de 19e en ben beschikbaar voor Alchemisten.

More
2 years 9 months ago #5

Helaas kan ik er niet bij zijn. Ben die dag op de elf fantasy fair.

More
2 years 9 months ago #6

Ik kom ook helpen! Ik heb El Gaucho ooit eens gespeeld, dus even verfrissen en dat moet lukken.
Waggle Dance werd geopperd, en dat kan ik ook uitleggen :)

More
2 years 9 months ago #7

Ik meld me bij deze ook aan.

Tot dusver is het plan om naast El Gaucho en De Alchemist, ook Waggle Dance en Five Tribes nogmaals de demo-en.

Last Edit: 2 years 9 months ago by Saskia.

Time to create page: 0.200 seconds
20.png