emo Oproep: demo'ers gezocht voor Castlefest van volgende week.

More
2 years 11 months ago #1

Zojuist bereikte ons het volgende bericht van Ronald Delfos van de Rode Pion
Omdat het allemaal wel heel kortdag is kun je bij interesse Ronald het beste direct zelf een bericht sturen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

- - - - - Bericht - - - - -
Ik heb in samenwerking met Tactic Selecta en Bergsala nog minimaal 5-6 demoers nodig voor Castlefest. ( www.Castlefest.nl ), hele toffe setting!

Enkele spellen die gedemoed worden:

-Splendor, Realm of Wonders, Abyss,Dixit, Five Tribes, (Concept), (Mascarde), (Seasons), Boss Monster, Munchkin Panic, Panic Lab, King of Tokio, (Game of Thrones)

Het festival wordt gehouden op vrijdag 31-07, zaterdag 01-08 en zondag 02-08. In Lisse. Vrijdag en zaterdag van 10:00 tot 21:00, maar tijden zijn bespreekbaar. Zondag van 10:00 tot 18:00.

Vergoeding is een spel per demo-er per dag. Keuze uit het grote assortiment van Tactic Selecta.

Omdat alles pas op het laatste moment geregeld is (ik wist dit pas ook officieel vorige week) snap ik dat het lastig is om op korte termijn te reageren. Toch moet ik daarom vragen omdat ik ook het e.e.a. in moet plannen!

Ik heb dezelfde vraag ook nog uitstaan bij een andere spellenvereniging dus er kan enige overloop zijn in beschikbare dagen.

Ik hoor graag van je!

--
Met vriendelijke groet,
Roland Delfos

de Rode Pion

- - - - - Einde bericht - - - - -

Nogmaals mocht je interesse hebben stuur Ronald dan een bericht op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 11 months ago #2

Berichtje namens Michel vd Laan: (die zelf even geen gelegenheid heeft dit zelf te plaatsen):

Laten we niet allemaal los van elkaar contact opnemen met de Rode Pion, of als je dat doet, mail het ook even naar Michel via spelexperts(at)spelgroepphoenix.nl. Hij kan inplannen wie wil en welke dag en waar we elkaar treffen voor toegang tot het park en andere praktische zaken. Een verzamelpunt afspreken bijvoorbeeld?

En ikzelf ben ook wel benieuwd wie er gaat, ik lees het graag op dit forum!
Ik ga zelf zondag waarschijnlijk wel, maar ga dan de hele dag alleen zelf rondkijken. Misschien zie ik nog bekenden?

More
2 years 11 months ago #3

Ik ga wel naar CastleFest, maar voor mijzelf. Zaterdag ben ik er met Eveline. Misschien zie ik daar nog wel bekenden.

More
2 years 11 months ago #4

Ik had vanochtend al contact met Roland op genomen.
Maar ik heb gezegd dat mijn voorkeur licht bij de zondag demo maar dat vrijdag of zaterdag eventueel ook kan.
Als er toevallig iemand nog meer zondag gaat zou ik wel graag mee willen reiden

More
2 years 11 months ago #5

Mark-Willem, ik heb je berichtje gezien. Bedankt! Als ik ga, kan ik alleen zondag. Ik hou nog even een kleine slag om de arm maar meerijden is dan uiteraard mogelijk.

Zijn er nog andere vrijwilligers. Ik wil het graag zo snel mogelijk weten om e.e.a. met De Rode Pion te kunnen afstemmen.

Groet,

Michel

More
2 years 11 months ago #6

Misschien kunnen we dinsdag wat spellen oefenen.
five tribes en abys misschien als iemand ze heeft.

More
2 years 11 months ago #7

Five tribes staat in de kast; dus dat moet goedkomen. Ik heb deze zelf ook nog niet gespeeld.

Time to create page: 0.355 seconds
16.png