emo spelwensen Speldag 4 juli Capelle ad IJssel

More
3 years 3 months ago #16

Antonius wrote:

Robert wrote:
Edwin wrote:
Ik heb nog 18EU liggen. Is een optionele mogelijkheid.

Alleszins, ik zou graag deelnemen. Best met 5 spelerts. Speelduur minuutje of 300, moet wel lukken op een dagje :) Wie durft er nog meer?

Ik doe uiteraard mee met 18EU..

Update: Ik ben er toch niet bij a.s zaterdag, ik heb wat anders gepland en als ik eventueel kan komen is het pas eind van de middag / begin avond.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 months ago #17

Ha Mark-Willem,

Ik kom pas 's avonds. Als ik het niet vergeet gooi ik Kingdom Builder in de tas. Cash 'n guns heb ik ook al altijd een keer willen doen. Lijkt me wel een spelletje voor wat later op de avond.

More
3 years 3 months ago #18

mark-willem wrote:

Ik neem dan cash and guns 2de editie mee.
is te spelen met 8.
verder als iemand die heeft zou ik
Kingdom Builder wel is willen spelen.

Ik wil ook meedoen met Cash & Guns.
Het plan is om meteen met Camelot te beginnen ±12:15 uur.

More
3 years 3 months ago #19

Als ik er as za bij ben speel ik graag mee met Camelot.

More
3 years 3 months ago #20

Ik ben erbij maar speel graag wat anders dan 18eu of camelot. bijvoorbeeld een van de nieuwe civilization games: Historia of Progress : evolution of technology. of anders een leuke worker placement game (praetor, la granja of marco polo)

More
3 years 3 months ago #21

Voor 18EU hebben alleen Robert en ondergetekende zich nog aangemeld. Zijn er nog meer gegadigden? Anders schuif ik het door naar een andere gelegenheid.

More
3 years 3 months ago #22

Het wordt mooi weer zaterdag dus ik zou graag mee doen aan een spel dat buiten speelbaar is (en dus niet al te wind gevoelig) B)

More
3 years 3 months ago #23

Judith wrote:

Het wordt mooi weer zaterdag dus ik zou graag mee doen aan een spel dat buiten speelbaar is (en dus niet al te wind gevoelig) B)

Cornish Smuggler heeft best veel kaartjes.

More
3 years 3 months ago #24

Rob010 wrote:

Judith wrote:

Cornish Smuggler heeft best veel kaartjes.

Jij ging toch eerst Camelot doen toch?! Kom ik daarna wel even binnen spelen als er te veel wind is ;)

More
3 years 3 months ago #25

Ik ken Camelot nog niet, maar zou graag meespelen.

Paul

More
3 years 3 months ago #26

Hee mensen,

Zijn er mensen met ameritrash games (liefst in horror/scifi thema) die deze zouden willen meenemen en met mij willen spelen?

Verder heb ik recentelijk wiz war gekocht iemand die dit met mij wilt spelen?
Groetjes, Eveline

Last Edit: 3 years 3 months ago by Eveline.

More
3 years 3 months ago #27

(H) Eveline,

Komende zaterdag zit ik te puffen rond een treinspel maar ik zou graag een keer Wiz War spelen. Zelf heb ik Chaos in the Old World die ik nog een keer wil spelen, maar moet de regels nog ff leren. komt vast een keer goed.

More
3 years 3 months ago #28

Voor wie zich zorgen maakt over de temperatuur morgen hier een stukje van de lokale (Nieuwerkerkse) weerman Leen de Koning (link) , lijkt me dat dit ook wel voor Capelle Schollevaar VKV (Vijf Kilometer Verderop) geldt:

"Voor de Nieuwerkerkers, die zaterdag 40 graden verwachtten heb ik goed nieuws. Morgen lijkt het weer op dat van gisteren .... eerst oplopende temperatuur tot 30, maximaal 32 graden, maar waarschijnlijk al begin van de middag draaiing van de wind naar het westen en afkoeling tot ruim onder de 30 graden. In de loop van de middag of avond kans op een bui."

Weet niet of het echt aangenaam wordt om buiten te zitten, i.i.g. spellen met zware stukken op tafel, hive, crokinole, Tzolkin? enzo ... Ik heb er weer zin an (ik loop er warm voor, ahem :blink: ) Tot morgen!

More
3 years 3 months ago #29

Ik 18EU morgen mee.

More
3 years 3 months ago #30

Ik doe morgen graag mee met Camelot. Tot morgen.

Last Edit: 3 years 3 months ago by Michel.

Time to create page: 0.415 seconds
1.png