emo Spelwensen 16 juni 010

More
2 years 7 months ago #1

Hee allemaal,

As dinsdag gaan Anneke en ik oefenen voor het NK Carcassonne. Wie wil er meespelen?

Tot dan!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 7 months ago #2

Eveline wrote:

Hee allemaal,

As dinsdag gaan Anneke en ik oefenen voor het NK Carcassonne. Wie wil er meespelen?

Tot dan!

Even voor de duidelijkheid. Tijdens NK wordt alleen de basis set gespeeld. Dus we gaan alleen deze spelen.
Deze staat toch in de kast?

More
2 years 7 months ago #3

Anneke wrote:

Even voor de duidelijkheid. Tijdens NK wordt alleen de basis set gespeeld. Dus we gaan alleen deze spelen. Deze staat toch in de kast?

Ja hoor, die valt vast ergens te vinden in de kast. Zie Collectie op BGG .

Als het een beetje meezit heb ik de komende avonden tijd om Omega Centauri uit te zoeken, wie doet er mee? Plek voor drie anderen, wordt wel een probeerpotje dus verwacht een trage bedoeling. Volgens mij is het spel dat echter wel waard. Hier een link naar het spel op BGG (link).

Last Edit: 2 years 7 months ago by Robert.

More
2 years 7 months ago #4

Ik speel graag een spelletje mee.
Eveline wrote:

Hee allemaal,

Tot dan!

More
2 years 7 months ago #5

Ik neem Libertalia mee. Ik zou deze graag weer eens spelen.
Zijn er geïnteresseerden?

More
2 years 7 months ago #6

Komende week is de week van Waterloo (18 juni). Ik zou wel een game spelen die deze slag nabootst.

Ikzelf heb geen game hierover, ik hoop anderen misschien. (Ik weet een enkeling die een game heeft).

Als voorschot heb ik de regels van Waterloo: Napoleon's Last Battle doorgenomen; zonder illustraties weliswaar, maar de regels zien er niet al te moeilijk uit.

Iemand interesse?

More
2 years 7 months ago #7

Carel wrote:

Komende week is de week van Waterloo (18 juni). Ik zou wel een game spelen die deze slag nabootst.

Ikzelf heb geen game hierover, ik hoop anderen misschien. (Ik weet een enkeling die een game heeft).

Als voorschot heb ik de regels van Waterloo: Napoleon's Last Battle doorgenomen; zonder illustraties weliswaar, maar de regels zien er niet al te moeilijk uit.

Iemand interesse?

Ha Carel ik ken die enkeling, ik neem het spel dinsdag mee en laat me de regels graag uitleggen. Tot dinsdag :)

Last Edit: 2 years 7 months ago by Robert.

More
2 years 7 months ago #8

ik zou wel Libertalia mee willen spelen altijd leuk een spel over piraten

More
2 years 7 months ago #9

Ik wil wel mee doen met Waterloo..

More
2 years 7 months ago #10

Antonius wrote:

Ik wil wel mee doen met Waterloo..

Het kan inderdaad met 3 maar de derde speler "Pruisen" heeft in het begin niet zoveel te doen, buiten dan de Duke of Wellington (Engelsen/Geallieerden) te adviseren, die vervolgens ook nog zijn eigen wil door kan drijven. Moeten we maar loten wie, wie wordt. Mij maakt het niet uit. Kan wel ff duren als we het volledige spel spelen.

More
2 years 7 months ago #11

Tav Waterloo: er is een kort scenario (4 rondes, ong. 60 minuten) pf een lang scenario (7 rondes, 90 minuten). Dit kan langer duren aangezien het voor het eerst gespeeld wordt..

Mijn idee is de korte scenario te doen.

Pruisen komt pas in de 2e ronde in actie, maar kan wat mij betreft ook al in de eerste ronde actief worden.

Zal straks nog een keer de regels doornemen.

More
2 years 7 months ago #12

Drie spelerts is alleen met volledig spel, we kunnen ook een eindtijd afspreken. Wordt hoe dan ook een leerpotje. Tot straks op het sneuvelveld.

Time to create page: 0.198 seconds
9.png