emo Spelwensen speldag 23 mei Leiden

More
2 years 11 months ago #16

7 uur zelfs niet genoeg? ik denk toch dat ik pas, het lijkt me mooi een keer te doen maar meteen de hele dag vast zitten vind ik wat lastig. Wou heel graag nog Nations en Mage knight proberen en doe dat toch wat liever dan.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 11 months ago #17

Mark wrote:

7 uur zelfs niet genoeg? ik denk toch dat ik pas, het lijkt me mooi een keer te doen maar meteen de hele dag vast zitten vind ik wat lastig. Wou heel graag nog Nations en Mage knight proberen en doe dat toch wat liever dan.
Ja godverdikkie Mark. :) OK, jammer.

More
2 years 11 months ago #18

Arjo wrote:

Ik plan om komende zaterdag ook op de speldag te komen.

Ben momenteel (heel erg) voor Nations, maar heb het spel zelf niet.... Through The Ages is dan wel een aardige "vervanger".
Civilization (2010) versie heb ik al eens gespeeld met zijn twee├źn. Lijkt me leuk om het eens met meerdere personen te spelen.
Origin: How we became humans; dat vragen we ons natuurlijk allemaal af.......

Dan zijn we met vier nu voor Civ Arjo

Deze is vandaag net aangekomen, gebaseerd op het principe van Spartacus, en neem ik ook morgen mee

boardgamegeek.com/boardgame/168512/x-men-mutant-revolution

Last Edit: 2 years 11 months ago by WilberdDCC12.

More
2 years 11 months ago #19

DennisB wrote:

Ben er zaterdag vanaf 12:00 bij tot aan 19:00 ongeveer. Hou me aanbevolen voor de wat langere spellen. Al moet waarschijnlijk het een en ander uitgelegd gaan worden.

Er worden wel meerdere lange spellen gespeeld op een speldag, Dennis. En ook kortere. Uitleg is altijd mogelijk. In dit topic worden meestal de afspraken voor lange spellen gemaakt. Tot morgen :cheer:

More
2 years 11 months ago #20

Saskia wrote:

DennisB wrote:
Ben er zaterdag vanaf 12:00 bij tot aan 19:00 ongeveer. Hou me aanbevolen voor de wat langere spellen. Al moet waarschijnlijk het een en ander uitgelegd gaan worden.

Er worden wel meerdere lange spellen gespeeld op een speldag, Dennis. En ook kortere. Uitleg is altijd mogelijk. In dit topic worden meestal de afspraken voor lange spellen gemaakt. Tot morgen :cheer:

Zeker, ik kom voor de kortere spellen :lol:

More
2 years 11 months ago #21

Tot straks mensen! ::-)

More
2 years 11 months ago #22

olavf wrote:

Saskia wrote:

Zeker, ik kom voor de kortere spellen :lol:
Ik ook :lol:
Tot straks!

More
2 years 11 months ago #23

DennisB wrote:

Tot straks mensen! ::-)

Ja, tot zo B)

Last Edit: 2 years 11 months ago by Robert.

More
2 years 11 months ago #24

Mark,
Kun jij Alchemists nog meenemen?

tot straks,

Mirjam

Time to create page: 0.231 seconds
7.png