emo Spelwensen speldag 23 mei Leiden

More
3 years 7 months ago #1

Deze was er nog niet.

Maarten Ronteltap en ik hebben thuis een aantal lange spellen voor meerdere spelers die eventueel gespeeld kunnen worden op de 23e

• Here I Stand - 6 spelers
  • [/li]
  • Sid Meiers Civilization: The Board Game - 2-5 spelers

Last Edit: 3 years 7 months ago by WilberdDCC12.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 7 months ago #2

Yep, ik wil dus graag Here I Stand spelen. Het is een dagvullend spel, maar wel eentje die zéér de moeite waard is. Ik heb er zes spelers voor nodig (zonder mij dus nog 5). Wie heeft interesse om mee te doen?

Last Edit: 3 years 7 months ago by MaartenRonteltap.

More
3 years 7 months ago #3

Iemand in voor een leuke 18xx? Ik heb 18SX liggen en nog niet eerder gespeeld. Minimaal 4 spelers (maximaal 7 geloof ik) of 1862 is natuurlijk ook leuk.

More
3 years 7 months ago #4

Wow Here I stand....
Gisteren met Rob(b)ert en Carel afgesproken om 's middags Mage Knight te spelen, dus mijn prioriteiten liggen elders.
In de avond mogelijk Dungeon Petz, ik zal het meebrengen.

More
3 years 6 months ago #5

Here I stand lijkt me ook wel interessant maar oef, meteen de hele dag. Onder voorbehoud zeg ik dat ik geinteresseerd ben.

Anders zou ik graag ook mage knight doen, maar lees dat het helemaal niet aan te raden is met 4 dus dan doe ik liever een tweede pot nog eens als de anderen klaar zijn bijvoorbeeld. Nations wil ik heel graag ook nog eens doen maar weet niet of iemand hem mee neemt.

Ik zal voor degenen die willen Alchemisten meenemen.

More
3 years 6 months ago #6

Mark wrote:

Here I stand lijkt me ook wel interessant maar oef, meteen de hele dag. Onder voorbehoud zeg ik dat ik geinteresseerd ben.
Thx Mark! Ja het is een spel waar je meestal wel de dag aan kwijt bent, maar we kunnen ook met een zandloper spelen om de tijd beter in de hand te houden. En als het mee zit, dan is er 's avonds nog tijd over voor een ander (korter) spel. Maar dat kan ik helaas niet beloven want dat hangt ook van de spelers af en wat er precies op het bord gebeurt. Als iemand daar een geschikte zandloper voor heeft, neem die dan mee alsjeblieft! Ik denk dat 1 minuut per speler in principe voldoende moet zijn.

We zitten nu dus in ieder geval al in principe op 2 spelers. Dan hebben we nog 4 nodig! Laat het alsjeblieft weten als je nog zin hebt om aan te sluiten. :) Rik en Rian lijken mij geschikte kandidaten bijvoorbeeld? En Sander misschien?

More
3 years 6 months ago #7

Sid meijers civilization: the boardgame. Bedoel je het spel van 2010of die van 2002?
Die van 2010 heb ik ook met de twee uitbreidingen en die wil ik ook wel spelen. Duurt denk ik niet meer dan 4-5 uur.

Daarnaast heb ik afgelopen spellenpret (9 mei) een leuk spel gespeeld dat op agricola lijkt over het brouwen van bier. Die zou ik ook wel weer willen spelen. Maar ik weet de naam er even niet van.

En tenslotte heb ik nog origine how we becase human. Die wil ik ook graag spelen.

More
3 years 6 months ago #8

Die van 2010, heb ook beide uitbreidingen. Spel is voor 2-5 spelers.

Last Edit: 3 years 6 months ago by WilberdDCC12.

More
3 years 6 months ago #9

WilberdDCC12 wrote:

Die van 2010, heb ook beide uitbreidingen. Spel is voor 2-5 spelers.

Daar heb ik wel interesse in.

More
3 years 6 months ago #10

Dat is al drie dan, neem het mee

More
3 years 6 months ago #11

ik heb inmiddels de naam van het agricola achtige bier brouw spel gevonden. het is brew crafters. dus die wil ik ook graag nog eens spelen.

More
3 years 6 months ago #12

UPDATE: Ik heb inmiddels een derde speler voor Here I Stand buiten de club gevonden! Zijn naam is Anton, een gezellige gast uit Amsterdam.

Er zijn nog 3 plaatsen beschikbaar! Meld je aan als je interesse hebt om mee te doen. :)

More
3 years 6 months ago #13

Ik plan om komende zaterdag ook op de speldag te komen.

Ben momenteel (heel erg) voor Nations, maar heb het spel zelf niet.... Through The Ages is dan wel een aardige "vervanger".
Civilization (2010) versie heb ik al eens gespeeld met zijn tweeën. Lijkt me leuk om het eens met meerdere personen te spelen.
Origin: How we became humans; dat vragen we ons natuurlijk allemaal af.......

More
3 years 6 months ago #14

Ben er zaterdag vanaf 12:00 bij tot aan 19:00 ongeveer. Hou me aanbevolen voor de wat langere spellen. Al moet waarschijnlijk het een en ander uitgelegd gaan worden.

More
3 years 6 months ago #15

DennisB wrote:

Ben er zaterdag vanaf 12:00 bij tot aan 19:00 ongeveer. Hou me aanbevolen voor de wat langere spellen. Al moet waarschijnlijk het een en ander uitgelegd gaan worden.
Hoi Dennis,

Moet je om 19:00 uur echt weg? Misschien heb je interesse om Here I Stand mee te spelen, maar ik kan niet beloven dat we klaar zijn om 19:00 uur.

Time to create page: 0.309 seconds
21.png