emo Spelwensen dinsdag 12 mei - Phoenix010

More
3 years 5 months ago #1

Ik stel voor alvast warm te draaien voor Ducosim en de demo's door te spelen. Ik neem zelf Splendor en Da Luigi mee? Rob, neem jij Waggle Dance mee en zou iemand Sail to India mee kunnen nemen? Van PlayThisOne kunnen we alvast Roborama proberen. Judith, zou jij deze dinsdag kunnen meenemen? Ninjato staat in de kast.

Tot dinsdag!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 5 months ago #2

Volgende week (en de week erna) dacht ik zelf (samen met Sandra) warm te draaien.
Maar het kan geen kwaad om 3 weken warm te draaien :)

Volgens mij heeft Saskia Roborama van Judith. Judith is namelijk nu op vakantie.

More
3 years 5 months ago #3

Ik speel met je mee en Rob vroeg me ook door te geven dat hij meespeelt Michel. Tot dinsdag :woohoo:

Last Edit: 3 years 5 months ago by Eveline.

More
3 years 5 months ago #4

Ik kom morgen ook. Ik zou Ninjato nog wel een keer willen doen. Overigens, die heb ik afgelopen woensdag gespeeld en toen bleken er een aantal regels toch anders te zijn. Dus moeten we het even over hebben.

Sail to India staat in de kast, ik heb mijn exemplaar tijdelijk aan Capelle geleend. En Roborama neem ik mee.

More
3 years 5 months ago #5

ik sluit graag aan bij Ninjato, is alweer meer dan een jaar geleden dat ik dat gespeeld heb.

More
3 years 5 months ago #6

Ik neem vanavond Kraftwerk/-wagen weer mee, zou het graag een keer met drie spelers proberen (dus nog twee slachtoffers gezocht) verder zitten er nog twee Age of Steam kaarten in de tas en het briljante Phoeni(x/c)ia. Heb er weer zin an.

More
3 years 5 months ago #7

Ik ben er vanavond niet bij.. wil volgende week best weer een AoS-je doen (Heb nu door hoe het moet).. Veel plezier verder!

Time to create page: 0.201 seconds
6.png