emo Spelwensen woensdag 15 april Leiden

More
3 years 7 months ago #1

deze was er nog niet. een plek voor al je spellen wensen voor komende woensdag

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 7 months ago #2

En ik heb ze inderdaad:

Het is lang geleden dat ik "Origins: How we became human" gespeeld heb. Iemand zin om "Origins: How we became human" te spelen komende woensdag? Het is een leuk spel, over de ontwikkeling van de mensheid voor maximaal 5 spelers. Het is wel een avond vullend spel.

Mocht dit niet lukken, dan zou ik graag nog eens the voyages of marco polo spelen (spel van 2015) als iemand het heeft.

More
3 years 7 months ago #3

Ik denk dat er op zich wel gegadigden zijn in Leiden voor Origins, maar die zitten deze woensdag volgens mij aan Cuba Libre. Als ik het goed heb begrepen.

More
3 years 7 months ago #4

Omdat we met 5 waren voor Cuba Libra doe ik daar waarschijnlijk niet aan mee tenzij een van de andere 4 verhinderd is.

Opzich zou ik wel Origins willen proberen maar ik gok dat het lastig wordt dat op tafel te krijgen met al een Cuba libre gepland in hetzelfde segment qua tijdsduur. Een kortere "civgame" a la Historia, nations, deus heeft misschien wat meer kans. Ik neem wel Innovation mee.

More
3 years 7 months ago #5

Voor historia or deus ben ik altijd wel in. Kijk anders wel of ik copycat ook me kan nemen. "Origins: How we became human" komt dan wel later een keer.

More
3 years 7 months ago #6

Mark wrote:

Omdat we met 5 waren voor Cuba Libra doe ik daar waarschijnlijk niet aan mee tenzij een van de andere 4 verhinderd is.

Opzich zou ik wel Origins willen proberen maar ik gok dat het lastig wordt dat op tafel te krijgen met al een Cuba libre gepland in hetzelfde segment qua tijdsduur. Een kortere "civgame" a la Historia, nations, deus heeft misschien wat meer kans. Ik neem wel Innovation mee.
Hé Mark, we zouden toch met dezelfde vier Cuba Libre spelen? Zo had ik het begrepen althans. Dus voel je niet geroepen om jezelf op te offeren. Dat is alles wat ik zeggen wil. :)

More
3 years 7 months ago #7

ben geveld door verkoudheid. dus ben er vanavond toch niet bij.

Time to create page: 0.292 seconds
13.png