emo Cuba Libre

More
3 years 5 months ago #1

Goedemorgen heren revolutionairen en overig geboefte,

ik denk dat we wel een weekje rust kunnen gebruiken na die marathonzitting van gisteren. Ik neem hem dan 15 april wel weer mee.

Op de 'Geek heb ik een how-to-bestandje gevonden (hoe kan ik: geld binnenhalen / publieke opinie beïnvloeden / de conculega's het werkplezier vergallen, enz. Netjes per onderwerp en per factie geordend).

Link: boardgamegeek.com/filepage/94978/how-do-...d-operations-summary

vr.gr.,
Rik

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 5 months ago #2

goed plan,

ik wil het nog wel een keer proberen dat iedereen direct een beetje weet wat je moet doen. En we het gewoon mooi op tijd af krijgen :)

More
3 years 5 months ago #3

Ik voel me zonder meer aangesproken door de aanhef revolutionairen en ander geboefte, dus ik doe komende woensdag graag mee

Rian

More
3 years 5 months ago #4

Deze woensdag stond ie in principe niet op het programma maar als Rik en Maarten er ook weer voor zijn zou ik het prima vinden. Dan is het wel handig als de regels van te voren even worden doorgenomen, het is niet zo ingewikkeld maar door 4 assymetrische partijen duurt het even voor je de mogelijkheden van iedereen weet.

More
3 years 5 months ago #5

Prima, ik neem ' m wel weer mee. Ik heb dit weekend nog een keer duchtig geoefend, dus de regels zitten er wel goed in.
Er sijn twee smaken revolutionairen en één soort geboefte om uit te kiezen :P

Houd er wel rekening mee dat ik aanstaande woensdag dienst heb - wil dus zeggen dat ik in de loop van de avond ook wat logistieke bezigheden moet verrichten. Anderszijds sluit ik ook af, dus ik ben zowiezo de laatste die de deur uit gaat. Het is (ook wat mij betreft) uiteraard niet de bedoeling om tot in de kleine uurtjes door te gaan, maar we zitten in ieder geval niet op een schopstoel.

More
3 years 5 months ago #6

Hoi allemaal!

Op zich heb ik best zin om nog een keer Cuba Libre te spelen, maar gaan we op 15 april het dan nóg een keer doen? Drie keer op een rij vind ik namelijk wel erg veel.

Op zich voelde ik me prima bij de gedachte dat we op 15 april het opnieuw zouden spelen en dat we op 8 april een ander spel tussendoor zouden doen. Dat hadden we ook met onze vierde speler (Sander heette hij toch?) afgesproken en ik zie hem nooit op dit forum. Het lijkt me niet zo leuk voor hem als hij op 15 april komt en we spelen iets anders dan wat hij had verwacht.

Maar goed, dit is mijn bescheiden mening. :)

Maarten

More
3 years 5 months ago #7

Alles mag, niets hoeft. Cuba Libre is daar makkelijk in: als er een speler ontbreekt wordt z(h)ij vervangen door een 'bot.
We zien. wel. Ik heb er, voor wat mezelf betreft, geen moeite mee om hem een paar keer achter elkaar te spelen.

More
3 years 5 months ago #8

Hoi allen,

Sorry dat ik pas zo laat wat laat horen, maar vanaf nu heb ik ook een account op dit forum. Het lijkt me leuk om Cuba Libre nog een keer te spelen! Vanavond kan ik helaas niet, maar als het de 15e op de planning staat, doe ik graag weer mee :)

Last Edit: 3 years 5 months ago by Sander.

Time to create page: 0.336 seconds
14.png