emo Wanneer gaan we weer weg?

Poll: Welk weekend gaan we weer naar de Appelgaard?

20-22 mei 2016
4 36.4%
27-29 mei 2016
1 9.1%
3-5 juni 2016
3 27.3%
iets anders...
3 27.3%
Total number of voters: 11 ( Robbert, Jac, Saskia, Rob010, bart ) See more
Only registered users can participate to this poll
More
3 years 6 months ago #1

Iedereen was enthousiast en wil volgend jaar weer! De algemene voorkeur is om later in het jaar te gaan, zodat er een redelijke kans is om buiten te kunnen zitten. Ik heb eens zitten kijken naar feestdagen en schoolvakanties en kom tot deze drie opties. Wat heeft jouw voorkeur?

Last Edit: 3 years 6 months ago by bart.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 6 months ago #2

Ik stem voor iets anders eind mei/begin juni heb ik elk weekend verjaardagen. Waarom niet net als de eerste keer? dat was rond 23 juni.

More
3 years 6 months ago #3

Zondagavond nog met een aantal mensen met avondeten besproken dat maart juist heel goed uitkomt.
oke, het is regenachtig, maar juist heerlijk weer om binnen te zitten en spellen spelen.
De mooie weekenden in mei en juni wil iedereen met het gezin erop uit.
Accomodaties zijn eind maart veel goedkoper als in de zomermaanden.

April en mei vervallen ivm de vele feestdagen.

21 mei 2016 is Ducosim waar we demo-en, dus dat weekend kan ook niet.

Evertjan; 23 juni is echt te laat, veel mensen gaan dan al op zomervakantie.

Ik stel voor toevoegen aan de poll: weekend 25-27 maart 2016
Niet het weekend eerder want 20 maart is het Zuiderspel.

Last Edit: 3 years 6 months ago by Bridget.

More
3 years 6 months ago #4

en in het najaar? juli, augustus of september? is het ook nog warm en eind augustus of september is na de zomervacantie.

More
3 years 6 months ago #5

Begin oktober is het alweer Spiel en november Spellenspektakel.
Het is al zo druk in het najaar en mensen kunnen ook niet 3 maanden achtereen een weekend weg.

More
3 years 6 months ago #6

Het maakt mij niet zoveel uit wanneer we gaan. In maart heb ik al veel dingen, maar voor het spelweekend maak ik wel tijd. Eind mei en begin juni is ook ok.

Wel een punt van aandacht: NIET het weekend van pinksteren of daar te dichtbij denk ik. Traditioneel hebben we dan de speldag van Leiden.

More
3 years 6 months ago #7

Ik heb even gekeken, het laatste weekend in maart is Pasen in 2916. Dat valt dus af. Pinksteren is 15 en 16 mei. Ik zou het weekend daar niet te dicht op laten plaatsvinden. Dus dat betekent geen 20-23 mei.

Doordat Pasen zo vroeg valt, is April mijns inziens wel goed mogelijk. Er is alleen Koningsdag in April, verder geen feestdagen. Maart lijkt mij juist veel drukker in 2016.

Last Edit: 3 years 6 months ago by Saskia.

More
3 years 6 months ago #8

Ik hoop dat jullie geen Earth Hour weekend kiezen, want na alle enthousiaste verhalen van Saar ga ik volgend jaar graag mee!

More
3 years 6 months ago #9

Liever ga ik eerder bv. in maart of april 20-22 mei is voor mij het uiterste weekend zo,'n beetje zonder dat het ten koste gaat van het vaarseizoen, niet dat een ander weekend me zou belemmeren om mee te gaan! :)

More
3 years 6 months ago #10

Saskia wrote:

Ik heb even gekeken, het laatste weekend in maart is Pasen in 2916. Dat valt dus af. Pinksteren is 15 en 16 mei. Ik zou het weekend daar niet te dicht op laten plaatsvinden. Dus dat betekent geen 20-23 mei.

sorry, "het laatste weekend in maart is Pasen in 2916", is dat een typo?, Anders ben je wel erg ver vooruit aan het plannen. Natuurlijk ga ik er ook van uit dat ik minstens 943 word in goede gezondheid, maar toch...
B)

Last Edit: 3 years 6 months ago by ejvandekaa.

More
3 years 6 months ago #11

Volgend jaar valt de hemelvaart-donderdag op 5 mei, een dubbele 'feestdag' maar daardoor wel minder vrije dagen lijkt het.

Ik stel opnieuw voor:
11-13 maart
1-3 april
8-10 april

More
3 years 6 months ago #12

ejvandekaa wrote:

sorry, "het laatste weekend in maart is Pasen in 2916", is dat een typo?, Anders ben je wel erg ver vooruit aan het plannen. Natuurlijk ga ik er ook van uit dat ik minstens 943 word in goede gezondheid, maar toch...
B)

Inderdaad een typfoutje. Dat gebeurt wel vaker als ik op de iPad zit te typen. Moest dus 2016 zijn.

Last Edit: 3 years 6 months ago by Saskia.

More
3 years 6 months ago #13

Nu heb ik de voorkeur voor 8-10 april. We willen tenslotte ook nog een speldag voor Leiden plannen en ik vermoed dat dat maart zal worden. 1-3 april is ook goed.

More
3 years 6 months ago #14

1-3 april klinkt voor mij prima.
Ik zag trouwens dat het tweede weekend van juni bij de appelgaard al gereserveerd is voor 2016. Er zijn dus al meer vroeg-boekers ;)
En ik reserveer graag weer dezelfde kamer voor volgend jaar hoor.Ik lag daar prima :side:

Time to create page: 0.265 seconds
13.png