emo Spelwensen dinsdag 17 maart 2015 (Phoenix010 Capelle)

More
3 years 6 months ago #1

Alchemists is binnen :) ik zoek nog 2-3 medespelers voor deze combinatie van bluf, deductie en workerplacement. Verwachte speelduur 2,5-3 uur inclusief uitleg. Wil je meespelen installeer even de app op je smartphone. Ik bereid 'm voor. Goede runthroughs zijn op youtube te vinden van de hand van Rahdo en The Dicetower. Verder gaat de andere nieuwe aanwinst Pandemic the Cure ook in de tas. Tot dinsdag.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 6 months ago #2

Ik doe graag mee! Ben hier al een tijdje benieuwd naar. Volgens mij is een smartphone voldoende voor het spel, maar meer is misschien makkelijker.

Last Edit: 3 years 6 months ago by bart.

More
3 years 6 months ago #3

Zin om letters from whitechapel te spelen Jeroen?

More
3 years 6 months ago #4

Ik zou a.s dinsdag graag Clinic willen spelen.. ik ken hem nog niet maar dat moet geen probleem zijn qua uitleg.

Tot dinsdag

More
3 years 6 months ago #5

Michel wrote:

Alchemists is binnen :) ik zoek nog 2-3 medespelers voor deze combinatie van bluf, deductie en workerplacement. Verwachte speelduur 2,5-3 uur inclusief uitleg. Wil je meespelen installeer even de app op je smartphone. Ik bereid 'm voor. Goede runthroughs zijn op youtube te vinden van de hand van Rahdo en The Dicetower. Verder gaat de andere nieuwe aanwinst Pandemic the Cure ook in de tas. Tot dinsdag.

Ik heb afgelopen zaterdag Alchemists gespeeld en kan zeggen dat het best leuk is, wil nog wel een potje doen. Heb de app nog geïnstalleerd staan, kan ook (mede) uitleg verzorgen dus. :)

More
3 years 6 months ago #6

Hallo allemaal.
As dinsdag kan ik eindelijk weer eens komen spelen.
Ik stop imperial Settlers en Machi Koro in de tas.
Voor wie zin heeft.

Tot dinsdag!
:lol:

More
3 years 6 months ago #7

ik wil Alchemists nog wel een keer spelen, maar weet niet zeker of ik er dinsdag bij ben.
Reken voorlopig maar even niet op mij.

More
3 years 6 months ago #8

Antonius, ik speel clinic ook graag. ik heb hem echter niet. dus also iemand die mee kan nemen?

mocht het niet lukken, dan zou ik graag nog eens Historia, deus of patchistory spelen.

More
3 years 6 months ago #9

Volgens mij is de enige Clinic bezitter binnen Phoenix woonachtig in het Leidse, dus dat zit er niet in in Capelle.

More
3 years 6 months ago #10

ejvandekaa wrote:

Antonius, ik speel clinic ook graag. ik heb hem echter niet. dus also iemand die mee kan nemen?

mocht het niet lukken, dan zou ik graag nog eens Historia, deus of patchistory spelen.

Patchhistory gaat 'm niet worden denk ik. Probeer er vanaf 19.30 uur te zijn. Neem i.i.g. VOLT: Robot Battle Arena (link) , mogelijk lukt het om die te spelen.

More
3 years 6 months ago #11

Nou ja dan kan ik hem eventueel wel spelen met het spellenweekend.. komt wel goed ;)

P.S Robert ik wil VOLT wel spelen ;)

More
3 years 6 months ago #12

ik moet morgen verstek laten gaan - heb een fikse verkoudheid opgelopen in Oostenrijk :(
Natuurlijk geloof ik in wonderen maar denk niet dat het een haalbare kaart gaat zijn.
Volgende week kan ik ook al niet :(

More
3 years 6 months ago #13

Ik heb in de aanbieding:
- Les Poilus
- [redacted]
- Tajemnicze Domostwo

maar / en ik wil Letters of Whitechapel ook wel eens uitproberen.

Ik moet wel op Paul wachten, dus mogelijk zijn we wat later dan 7 sharp.

More
3 years 6 months ago #14

Rob010 wrote:

ik moet morgen verstek laten gaan - heb een fikse verkoudheid opgelopen in Oostenrijk :(
Natuurlijk geloof ik in wonderen maar denk niet dat het een haalbare kaart gaat zijn.
Volgende week kan ik ook al niet :(

En zo lossen we elkaar steeds netjes af. Volgens mij had ik het stokje van Michel overgenomen, bij deze dus voor jou Rob. Houd 'm niet te lang bij je! ;) Ik ben er iig weer bij. :cheer:

Maakt me niet zoveel uit wat ik speel, een kleine robot fittie lijkt me wel wat.

More
3 years 6 months ago #15

Ik speel graag mee met tajemnicze domostwo Peter. Ik zie jullie morgen. Beterschap Rob.

Last Edit: 3 years 6 months ago by Eveline.

Time to create page: 0.298 seconds
1.png