emo Spelwensen dinsdag 10 maart 2015 (Phoenix010 Capelle)

More
3 years 1 month ago #1

Is er nog energie om een spel te spelen na de fantastische speldag gisteren in Leiden :)
Mijn batterij is inmiddels weer vol.
Ik denk dat ik er gewoon bij kan zijn dinsdagavond en wil ditmaal graag olv van Carel het spel Veritas spelen.
Ik stop het spel Historia in mijn fietstas zodat de civ-spelers daarna nog even een heel licht beschavingsspelletje kunnen doen.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 1 month ago #2

Ik zal Veritas (max 6 personen) meenemen.

Denk erover om een ander "licht gewicht" mee te nemen: Article 27 (max, 6 personen, max 60 min.)

More
3 years 1 month ago #3

Mogelijk lukt het me om al rond 19.00 uur aanwezig te zijn. Ik zit weer in een Brass-streak, moet vaker gespeeld worden :) Het lijkt me verder leuk om weer eens een AoS kaartje te spelen (ik heb nog twee borden in het celofaan: Age of Steam Expansion: America / Europe of Age of Steam Expansion: Mississippi Steamboats / Golden Spike). 1 van beiden moet toch wel lukken? Wie doet er mee?

More
3 years 1 month ago #4

Ik doe graag mee met Historia. maar ik kan ook civilization the board game mee nemen als er geinteresseerde zijn.

Evertjan van de Kaa

More
3 years 1 month ago #5

Mijn batterij is vandaag nog erg leeg. Maar hopelijk heb ik morgen weer meer energie om weer naar het Capelse af te reizen. Mijn speelwensen: Princes of Machu Picchu (neem ik mee) of Concordia.

More
3 years 1 month ago #6

Robert wrote:

Mogelijk lukt het me om al rond 19.00 uur aanwezig te zijn. Ik zit weer in een Brass-streak, moet vaker gespeeld worden :) Het lijkt me verder leuk om weer eens een AoS kaartje te spelen (ik heb nog twee borden in het celofaan: Age of Steam Expansion: America / Europe of Age of Steam Expansion: Mississippi Steamboats / Golden Spike). 1 van beiden moet toch wel lukken? Wie doet er mee?

Ik ben later, tussen half acht en acht uur.

More
3 years 1 month ago #7

ik ken geen van de genoemde spellen maar ben voor alles in, ik ben er in elk geval bij morgen.

More
3 years 1 month ago #8

Ik weet nog niet wat ik ga spelen morgen. Ik neem in ieder geval imperial settlers en Het dorp met de uitbreidingen de herberg en haven mee.

More
3 years 1 month ago #9

Goedeavond allemaal,

Jeroen zin om letters from whitechapel met mij te spelen?
Zijn er mensen met voorkeur voor wat lichtere spellen?

Groetjes :silly:

More
3 years 1 month ago #10

Iemand zin in Nations?

More
3 years 1 month ago #11

Na Delft klaar voor 2e spelavond op rij :). Ik doe graag mee met Het Dorp. Ik neem zelf oa Splendor mee. Tot vanavond.

More
3 years 1 month ago #12

ben er vanavond weer eens bij! nog geen voorkeur...alleen niet al te ingewikkeld....dus we zien wel :)

More
3 years 1 month ago #13

Mijn batterij is helaas nog te leeg. Hoewel ik wel zin heb in een spelletje, is het toch een beetje verl om ook nasr Capelle heen en weer te reizen. Dus ik kom toch niet. Helaas :-(. Maar ik moet toch maar eens verstandig zijn.

More
3 years 1 month ago #14

Edwin wrote:

Iemand zin in Nations?

Oei helaas is Capelle wat ver voor mij maar deze zou ik zeer graag nog een keer doen, je bent zeker niet op de doordeweekse dagen in Leiden wel eens?

mark

More
3 years 1 month ago #15

Ik ga het niet redden vanavond, helaars. next time gadget!! :D

Time to create page: 0.205 seconds
14.png