emo Spelwensen 7 maart Leiden?

More
2 years 11 months ago #1

En uiteraard zullen de mensen wel wensen hebben welke spellen we gaan spelen op de speldag 7 maart in Leiden?

Wat moet er meegenomen worden?

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 10 months ago #2

Ik ben wel weer in voor een 18xx. Nu weet ik dat er de vorige keer in Capelle vraag was naar 1830. Dat vind ik ook prima. Laat maar weten of er uitleg nodig is, desnoods kan ik het uitleggen maar er zullen ongetwijfeld anderen zijn die dat beter kunnen dan ik.

More
2 years 10 months ago #3

Aangezien dit mijn eerste speldag is zal ik me bescheiden opstellen. Mijn spelcollectie is hier te vinden. Als er mensen zijn die willen dat ik een bepaald spel meeneem, dan hoor ik het graag!

Last Edit: 2 years 10 months ago by MaartenRonteltap. Reason: kleine correctie

More
2 years 10 months ago #4

Ik ben ook weer in voor een 18XX maakt niet uit welke.. 1830 nog niet gespeeld hier.

More
2 years 10 months ago #5

Ik zou best eens Dead of Winter willen spelen. Dus Maarten als je het leuk vindt om het uit te leggen en te spelen, hou ik me aanbevolen. Als het kan en doorgaat, dan zou ik het liever vroeg dan later op de dag/avond spelen.

More
2 years 10 months ago #6

Een andere Francis Tresham (veroorzaker van de 18xx familie) staat deze dag ook gepland zie dit topic: Civilization (link) . Ben je wel een dagje zoet mee, een proto-Euro wat mij betreft. Ik doe mee.

Last Edit: 2 years 10 months ago by Robert.

More
2 years 10 months ago #7

Ik ben iets later op de speldag omdat ik die nacht dan in het vliegtuig heb gezeten.
Maar ik doe graag mee, een 18xx een keer lijkt me leuk maar ik heb ik nog nooit gedaan. Als van te voren dan duidelijk is welke het wordt kan ik em van te voren alvast doornemen.

Civ games vind ik altijd mooi en hou ik me voor aanbevolen. Het lange civilization zelf wordt lastig voor me denk ik maar anderen zoals Nations, Clash of Cultures, Historia etc. doe ik graag mee.

Mijn collectie willen mensen er wat uit spelen is hier maar ik zie dat het meeste al in bezit is van de vereniging of de meeste spelers. Wellicht dat sommigen Alchemists willen spelen, kan ik meenemen dan maar doe zelf niet mee omdat ik em vaak genoeg heb gedaan onlangs.

More
2 years 10 months ago #8

Coen wrote:

Ik ben wel weer in voor een 18xx. Nu weet ik dat er de vorige keer in Capelle vraag was naar 1830. Dat vind ik ook prima. Laat maar weten of er uitleg nodig is, desnoods kan ik het uitleggen maar er zullen ongetwijfeld anderen zijn die dat beter kunnen dan ik.
Van mij hoeft het geen 1830 te zijn; alleen als daar ernstige behoefte aan is.
Een andere 18xx: graag! Suggesties welkom over welke het zou moeten zijn (de gezamenlijke collectie van Coen en mij staat hier ). En uitleg is mogelijk!

More
2 years 10 months ago #9

In principe zou ik als 1830 niet gaat evt 1824 / 1853 willen spelen.

More
2 years 10 months ago #10

Ik neem 1853 (India) mee!

More
2 years 10 months ago #11

Ik ben wel geïnteresseerd in Alchemists, Mark!

More
2 years 10 months ago #12

OK Gabi, ik zal Dead of Winter meenemen!

More
2 years 10 months ago #13

Alchemists wil ik ook wel doen.

More
2 years 10 months ago #14

Het ligt in mijn planning om morgen te komen. Ik weet niet of ik me nog ergens moet aanmelden? Is er de optie om te eten?!? Moet je, je daarvoor opgeven? Ben vaker geweest, maar de laatste keer was alweer 9 maanden geleden....

Ben altijd voor de zwaardere civ-achtige spellen, met uitzondering van het "orginele" Civilisation of de uitbreiding daarvan. Vond ik teveel tijd in beslag nemen voor het spel.....
Maar ben grote fan van Through The Ages en vooral NATIONS. Clash of Cultures ook al één keertje gespeeld. Vond Golden Ages leuke lichtere, snel speelbare (2 uur met 4) variant.

Ben alleen niet in't bezit van bovengenoemde spellen (muv orginele basis civ).
Zelf heb ik Tempus, Vinci en Antike (zou je ook licht civ-achtig spel kunnen noemen).
Ook Caverna en nog zo'n 250 andere spellen behoren tot mijn collectie.

More
2 years 10 months ago #15

Hoi Arjo,

Leuk dat je weer langskomt bij een speldag. Rond vijf uur maken we altijd een rondje wie er wat wil eten, hoef je je niet vooraf voor op te geven. Evertjan wilde morgen ook nog een aantal civ-achtige spellen spelen (link) mogelijk kun je hem weglokken bij het grote civ-gebeuren :)

Tot morgen :woohoo:

Time to create page: 0.217 seconds
13.png