emo wensen voor de speldag op 7 februari in Capelle

More
3 years 2 months ago #16

ik wil graag 18xx spelen. 18ny lijkt me prima. Ik kan er alleen niet veel eerder dan 1300 uur zijn (misscien een kwartier eerder)

Bas

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 2 months ago #17

Bridget wrote:

Leuk artikel!

More
3 years 2 months ago #18

Judith wrote:

Bridget wrote:

Leuk artikel!

Eens. Laat maar komen die liefhebbers, hoe meer zielen, hoe meer vreugd :lol:

More
3 years 2 months ago #19

Boulderdash wrote:

Hallo,

Ik ben een speler van Meerspelers (bordspelgroep uit Zoetermeer). Ik neem aan dat ook niet-leden op 7 februari een kijkje kunnen nemen.

Ik ben benieuwd of er interesse is om langere spellen (3+ uur) te spelen zoals:
- XIA: Legends of a Drift System
- Twilight Imperium III
- Through the Ages: a story of civilization
- Twilight Struggle
- Mage Knight: the board game
- War of the Ring (2nd Edition)

Edit: Dit zijn spellen die ik zelf eventueel mee kan nemen.

gr.
Rick

Ik zou graag met deze spellen meedoen, alleen Through the ages zou ik wat minder voor zijn aangezien ik dit spel wat te goed ken.
Ik ben er waarschijnlijk bij zaterdag al moet ik nog even kijken of ik een auto kan lenen of mee kan rijden. Ik kan dan ook maar tot een uur of zes maar 1 of 2 van deze spellen moet zeker lukken dan,

Mark

More
3 years 2 months ago #20

Welja laat ik ook maar eens meedoen met een 18xx

More
3 years 2 months ago #21

om 12 uur gaan Jeroen, Eveline en ik Russian Railroads spelen.

Nog 1 plekje open :)

More
3 years 2 months ago #22

Ik neen zaterdag ten minste de volgende spelen mee:

Eclipse + uitbr. (wil ik zeer graag spelen, valt in de 3+ uur categorie)
Imperialism: road to domination
Terra Mystica + uitbr.

More
3 years 2 months ago #23

Maui wrote:

Workerplacements zijn altijd goed, maar...

een Robinson Crusoe marathon is nog beter, eigenlijk ook al een beetje afgesproken met Michel, maar...

ik kan waarschijnlijk niet tot al te laat blijven. :pinch:

In principe wil ik dus graag Robinson Crusoe - Voyage of the Beagle spelen en dan is het mogelijk het beste om dat met drie spelers te doen denk ik, beetje turbo tempo. ;) Beginnen we om 12:00 stipt Michel? En dan wel blijven leven elk scenario natuurlijk. :cheer:

Ik zal de scenario's vast doornemen en nog ff wat spelen, zodat ik goed beslagen ten ijs kom.
Ik had met Michel afgesproken dat ik ook één scenario van Robinson Crusoe zou meespelen :) Ik ben er ook al om 12.00u, dus dan kan ik meteen aanschuiven :)

More
3 years 2 months ago #24

Ik ga ook voor de wat kortere luchtige euro-games. Komt vast wel goed. Tot morgen.

More
3 years 2 months ago #25

Ik heb al veel spellen voorbij zien komen. maar had naast mijn eerdere verzoeken nog een extra:

Judith kijkt of ze clinic mee kan nemen. In dat geval zou ik heel graag een potje van dit leuke spel spelen. Ik zoek nog 2-3 medespelers (weet niet zeker of judith zelf kan).

Clinic is een leuk spel. het heeft elementen van andere spellen, zo heeft het bouwen van je ziekenhuis wel wat weg van galaxy trucker. daarnaast moet je elke ronde acties kiezen.
In het spel maken de spelers ziekenhuizen. hiervoor heeft iedere speler een eigen bord waarop ze (in 3D) hun eigen ziekenhuizen kunnen bouwen. niet alleen moet je daarop echter je ziekenhuis bouwen, maar ook (het is een amerikaans spel) ruimte vrij houden voor parkeerplaatsen. want alle mensen komen natuurlijk met de auto.
daarnaast moet je natuurlijk patienten verzorgen (welke tijdens het spel ook zieker kunnen worden).

Time to create page: 0.192 seconds
16.png