emo Spelwensen woensdag 28 januari Leiden

More
3 years 10 months ago #1

Uiteindelijk eens Die Macher op tafel gekregen en het bleek ook nog eens goed te doen op een avond!

Voor volgende week zou ik graag Wallenstein voor willen stellen, hopelijk kunnen we hier 5 spelers voor vinden. Uiteraard ben ik ook in voor andere dingen.

In English:
For next wednesday I'd like to propose Wallenstein. Any other idea's are welcome.

Mark

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 10 months ago #2

Hoi Mark, ik wil wel meedoen met Wallenstein! Denk je dat je een groepje van 5 personen bij elkaar kunt krijgen? Ik ken het spel verder niet, maar BoardGameGeek zegt dat dat het optimale spelersaantal is. Het ziet er in ieder geval interessant uit!

PS: Jammer dat ik "Die Macher" heb gemist, dat wil ik nog wel een andere keer spelen!

Last Edit: 3 years 10 months ago by MaartenRonteltap. Reason: Die Macher

More
3 years 10 months ago #3

Hoi Mark

Ik doe ook graag mee, ken het niet maar dit soort historische spellen vind ik altijd leuk.

Groet en tot woensdag

Wilberd

More
3 years 10 months ago #4

Hi Mark,

Hopefully I have correctly completed the Registration process and you will see this.

I will be there this Wednesday and Wallenstein is a game I would like to play. I saw a commment in Dutch about Die Macher but could not understand if the poster wants to play or not? I am happy to play Die Macher again if there is enough interest from people who have now played the game but otherwise my preference is Wallenstein unless someone has Historia which I can teach or Zhan Guo which I would like to learn

Chris

Time to create page: 0.200 seconds
6.png