emo Spelwensen dinsdag 13 januari 2015 (Phoenix010)

More
3 years 9 months ago #1

Ik ben van plan volgende week Catan met uitbreiding steden en ridders mee te nemen. Ik ben nog op zoek naar 2 spelers.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 9 months ago #2

Ik heb deze uitbreiding nog nooit gespeeld en daar wil ik wel verandering in brengen. Ik doe graag mee.

More
3 years 9 months ago #3

Ik heb deze eerder gespeeld maar wil die graag nog eens spelen.

More
3 years 9 months ago #4

Ik hou me aanbevolen voor een volgende Catan + Steden en Ridders.

Ik heb contact gehad met Andreas (uit Griekenland) en hij wil dinsdagavond Lords of Waterdeep en Carson City meenemen.
Zelf ken ik beide niet maar ik speel ze graag mee.
Hij zoekt buiten medespelers ook iemand die deze spellen kent, m.n. Waterdeep, zodat we snel kunnen starten...Anyone?

More
3 years 9 months ago #5

Ik wil best switchen naar lords of waterdeep en/of carson city. ik ken beide en kan lords of waterdeep zeker uitleggen.

Ik doe dus graag met een van de drie (lords, carson city of catan steden en ridders) mee.

More
3 years 9 months ago #6

Ik ben van plan om Deus mee te nemen. Iemand interesse?

More
3 years 9 months ago #7

ik heb russian railroads nog nooit gespeeld. Jeroen (Uiting) is vast in voor een potje.
Volgens mij kan dit met 4. Dus als Jeroen het mee neemt en wil spelen, zijn er nog 2 plekken over.

Misschien kan iemand mij ook een keer Machi Koro uitleggen en dan spelen.

ps: agricola, five tribes, rattus, terra mystica, madeira, small world, kingdom builder en panic station staan allemaal nog op mijn lijstje om ooit te spelen...maar dat hoeft natuurlijk niet allemaal dinsdag :cheer:

Last Edit: 3 years 9 months ago by Anneke.

More
3 years 9 months ago #8

Dang, nog een spel die ik graag wil proberen. nou ik zie komende spelavond wel welke het wordt. Als deus het niet word speel ik het graag een andere keer.

More
3 years 9 months ago #9

Ik zou graag Caverna willen spelen, Twan neem jij die mee?
Anders Lords of Waterdeep als Caverna niet lukt.

Tot dinsdag

More
3 years 9 months ago #10

Ik ben ook van plan om morgen naar Capelle af te reizen. Ik heb Die Staufer op mijn verlanglijstje staan. Dit spel heb ik zelf en ik heb het nu een keer gespeeld, maar graag wil ik het nog beter leren kennen. Verder heb ik afgelopen weekend Castles of Mad King Ludwig voor het eerst gespeeld en het lijkt me erg leuk om die nog een keer te spelen, maar ik weet niet of iemand dit spel heeft.

More
3 years 9 months ago #11

Hi allen,

Ik kom morgen een kijkje nemen en meespelen!
Ben benieuwd! Spelwensen heb ik niet, ik wil gewoon meedoen met een paar games.

Voor de goede orde: de games die nu genoemd worden en die waarschijnlijk vaker gespeeld worden, ken ik niet, dus enig spel uitleg is wel gewenst. Ik zal wel een paar genoemde games voorbereiden met video and rules lezen (als dat mogelijk is).

Carel

More
3 years 9 months ago #12

Hoi Carel!

Welkom op ons forum en welkom op onze spellenavond! Dat je de spellen nog niet kent, dat geeft niet. Ik speel al jaren spellen bij Phoenix en ik ken ook niet alle spellen die hier genoemd worden. Er is altijd wel iemand die het kent en het kan uitleggen. Tot morgen!

More
3 years 9 months ago #13

Beste allen,

na mijn mislukte poging van vorige week ivm de regen, ziet het er voor morgen weer niet erg goed uit. Aangezien ik daarna een aantal weken in het buitenland zit, stel ik mijn avondje spelletjes spelen met jullie even uit tot half februari.
Veel plezier tot die tijd en hopelijk tot dan!

Groet, David

More
3 years 9 months ago #14

David wrote:

Beste allen,

na mijn mislukte poging van vorige week ivm de regen, ziet het er voor morgen weer niet erg goed uit. Aangezien ik daarna een aantal weken in het buitenland zit, stel ik mijn avondje spelletjes spelen met jullie even uit tot half februari.
Veel plezier tot die tijd en hopelijk tot dan!

Groet, David

Hoi David,

Mogelijk is het 's avonds droog :) Mooi als je in februari langskomt. Een van de leuke dingen van Phoenix is dat we gewoon iedere dinsdag spelen. Vaste tijd, vaste plaats, in februari ook. Ooit zijn we de vestiging in Capelle met 3 man gestart, komt er niemand dan kunnen we in ieder geval een flink spel spelen :) Tot februari!

Last Edit: 3 years 9 months ago by Robert.

More
3 years 9 months ago #15

ReneC wrote:

Ik ben van plan om Deus mee te nemen. Iemand interesse?

Hé René,

Ik doe graag mee met Deus, ik ben er vanaf 19.30 uur. Ik neem nog Mythotopia mee om uit te zoeken.

Last Edit: 3 years 9 months ago by Robert.

Time to create page: 0.274 seconds
20.png