emo 2 of 3 nieuwe bezoekers op woensdag 14 januari

More
3 years 6 months ago #1

Hallo allemaal!

Graag wil ik een keertje langskomen om een kijkje te nemen bij jullie spelvereniging (Phoenix in Leiden). Daarom zou ik graag woensdagavond 14 januari willen langskomen. Ik neem dan in ieder geval een goede vriend van mij mee, Wilberd Gijzel. En misschien ook nog een derde persoon, ook een goede vriend van me, Johannes (Johan) Caspers.

Op jullie website las ik dat alle nieuwkomers verzocht/aangeraden worden om hier een berichtje over te plaatsen op het forum, dus bij dezen. :)

Ik ben nog niet lang bezig met bordspellen maar heb toch al een aardige spellencollectie opgebouwd in het afgelopen jaar. Die kun je hier zin op de BoardGameGeek website: boardgamegeek.com/collection/user/Empero...=1&subtype=boardgame Als jullie willen dat ik een of meer van deze spellen meeneem, hoor ik het graag.

Tot woensdag 14 januari!

Groet,

Maarten Ronteltap

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 6 months ago #2

Hallo Maarten,

Leuk dat je komt kijken. Jij en je vrienden zijn van harte welkom :). We vinden het inderdaad fijn als iemand zich even aanmeld, maar dan met name omdat we dan weten dat er een nieuw iemand komt en daar even rekening mee kunnen houden.

Wat spellen betreft, Phoenix heeft een aardige collectie die je op boardgamegeek kan bekijken. Als je echt iets speciaals wil spelen, kan je dit natuurlijk altijd meenemen. Veel mensen nemen ook eigen spellen mee. Tot de 14e januari :) !

Last Edit: 3 years 6 months ago by Saskia.

More
3 years 6 months ago #3

Gezellig altijd leuk.

Hier op het forum wordt een paar dagen van te voren vaak een topic gemaakt met eventuele spelwensen. Voor de spelers in Leiden wordt dit niet heel veel gebruikt en wordt er meestal op de avond zelf gewoon wat gekozen met veel spellen beetje in de lengte en complexiteit a Puerto Rico. Als je zelf graag iets specifieks wil spelen van de collectie of van jezelf kan je dat dan van te voren even aangeven vooral als je echt iets complexer/langers wil spelen zoals Madeira.

In ieder geval tot dan,

Mark

More
3 years 6 months ago #4

Hallo Sakia en Mark

Fijne wensen nog voor 2015 en tot de 14e dan!

Mijn gedeeltelijke lijst (heb nog niet alles ingevoerd): boardgamegeek.com/collection/user/Flapflop

Groet

Wilberd Gijzel

More
3 years 6 months ago #5

Hallo allemaal,

Ook ik kom woensdag de 14e graag voor het eerst een kijkje nemen.
Als er nog plek is tenminste :)

Met vriendelijke groet,
Martijn Kager

More
3 years 6 months ago #6

Hallo Martijn,

Er is altijd plaats voor nog een speler :) .We zien je dus graag aanstaande woensdag bij Phoenix.

Saskia

Time to create page: 0.195 seconds
21.png