emo Spelwensen dinsdag 6 januari 2015 (Phoenix010)

More
3 years 8 months ago #1

De eerste spelavond van het nieuwe jaar! Naast de beste wensen, zijn er misschien ook spelwensen? Maak ze hieronder dan kenbaar :)

Last Edit: 3 years 8 months ago by Robert.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 8 months ago #2

ik neem qwixx mee met 2 speciale blokjes die ik op Ducoscim gekocht heb. Eveline en ik (en hopelijk nog 2 mensen :cheer: ) gaan deze tussendoor ergens spelen waarschijnlijk.

ik heb met sinterklaas uitbreiding van Carcassonne gehad....nu zoek ik nog "slachtoffers" om hem mee te spelen...kan eventueel dan mijn 2 andere dozen met alle uitbreidingen meenemen om alles wat op te leuken!

More
3 years 8 months ago #3

Net als voor het nieuwe jaar zou ik graag nog eens "Onward to Venus" spelen. Ik zal zorgen dat ik de regels doorgenomen heb.

More
3 years 8 months ago #4

ejvandekaa wrote:

Net als voor het nieuwe jaar zou ik graag nog eens "Onward to Venus" spelen. Ik zal zorgen dat ik de regels doorgenomen heb.

Dan neem ik 'm mee, weet niet of ik er zelf aan toekom om de regels helemaal door te nemen. Ik ben er vanaf 19.30 uur.

More
3 years 8 months ago #5

Hallo allen,

Ik kom morgen graag een keer kijken en meespelen!
Ben erg benieuwd! Spelwensen heb ik niet, ik doe overal graag aan mee. Moet ik me bij binnenkomst nog bij iemand aanmelden?

Groet, David

More
3 years 8 months ago #6

David wrote:

Hallo allen,

Ik kom morgen graag een keer kijken en meespelen!
Ben erg benieuwd! Spelwensen heb ik niet, ik doe overal graag aan mee. Moet ik me bij binnenkomst nog bij iemand aanmelden?

Groet, David

Aanmelden op de avond zelf is niet nodig. Zo groot zijn we nu ook weer niet :) . Tot morgen!

Last Edit: 3 years 8 months ago by bart.

More
3 years 8 months ago #7

Oe, Onward to Venus. Ik doe graag mee!

More
3 years 8 months ago #8

Ik heb de regels nog een keer doorgenomen. ik kan hem vanavond (met de regels erbij) uitleggen. (het is niet zo moeilijk)
Ik heb daarnaast nog een paar korte spellen bij, sail to india, guildhall en hybernia.

More
3 years 8 months ago #9

Qwixx: leuk; Carcassonne: lang geleden! Ik doe graag mee. Ik neem zelf Het Koopmanshuis met uitbreiding Kaispeicher mee: een van de toppertjes van Stephan Feld.

Tot vanavond.

More
3 years 8 months ago #10

ejvandekaa wrote:

Ik heb de regels nog een keer doorgenomen. ik kan hem vanavond (met de regels erbij) uitleggen. (het is niet zo moeilijk)
Ik heb daarnaast nog een paar korte spellen bij, sail to india, guildhall en hybernia.

Ik ook, samen komen we er wel uit! Ik denk dat het spel het leukst is met 4 of 5. Vast nog wel een slachtoffer te vinden vanavond :)

More
3 years 8 months ago #11

Wij (Adriaan en Willem-Jan) hopen rond 19:15 aan te schuiven. Zijn er dan nog mogelijkheden om ergens aan te schuiven?

More
3 years 8 months ago #12

adriaanh wrote:

Wij (Adriaan en Willem-Jan) hopen rond 19:15 aan te schuiven. Zijn er dan nog mogelijkheden om ergens aan te schuiven?

Tuurlijk! We proberen altijd een tafel met wat kortere spelletjes te hebben. Daar kan dan binnen korte tijd iemand aanschuiven.

Tot straks!

More
3 years 8 months ago #13

Beste mensen,

Excuus, ik moet toch nog afhaken voor vandaag. Ik was helaas afhankelijk van de fiets en halverwege mijn rit vanuit Den Haag was ik zo doorweekt dat ik maar heb besloten huiswaarts te gaan. Volgende week doe ik, bij droog weer, zeker een nieuwe poging! Veel spelplezier allen en hopelijk tot volgende week!

Groet, David

More
3 years 8 months ago #14

Dat is jammer. Volgende week een nieuwe kans :) .

Time to create page: 0.374 seconds
19.png