emo Wensenlijst zaterdag 27 december Leiden

More
3 years 3 weeks ago #1

Ik zag dat er nog geen algemene post was voor de komende speldag. bij deze dus. iemand nog wensen?

Wat mij betreft, ik ben er zelf misschien wat later (rond 13:00). Maar ik zou graag "Progress: Evolution of Technology" of "clinic" :) spelen. Maar ik neem ook "Origins: How We Became Human" mee, dat is ook weer lang geleden.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 weeks ago #2

Even een tipje voor het bestuur van de stichting :) Ik wil morgen graag naar de speldag komen dus ik zoek op de website voor meer informatie over deze dag, maar die kan ik niet vinden. In de agenda staat speldag 071, dan kan ik uit de contactpagina opmaken dat dit is op de Topaaslaan 19 in Leiden, dan weet ik nog niet hoe laat de dag is? Dus naar het forum waar ik in het topic over het Genius toernooi opmaak dat de spellendag van 12.00 tot 24.00u is.
Voor de nieuwe bezoekers die naar deze dag willen vind je op de site dus niet direct genoeg informatie. Tipje voor de volgende keer :)

Qua spelletjes sluit ik graag aan bij de worker placement spellen :cheer:

More
3 years 3 weeks ago #3

Dit is natuurlijk expres gedaan, je bent geen spelfanaat als je niet een beetje van puzzelen houdt. :silly:

maar serieus: niet echt handig natuurlijk. Valt me ook op dat we vaak de aanduidigen 071 en 010 gebruiken, maar dat dit niet staat uitgelegd bij de contact info. Allicht ook een goede toevoeging.

More
3 years 3 weeks ago #4

Goede feedback. Zullen we zeker meenemen.

Meestal wordt er op de home pagina aangegeven dat er een speldag is en waar etc. Alleen door het NK Genius staat die er nu vermeld en niet zoveel info over de speldag zelf. Volgende keer zullen we zeker weer een normale aankondiging neerzetten en een die niet teveel op een NK of iets gericht is. Dit probleem had ik ook al met de flyers.

Maar ik hoop dat je het morgen wel vind, Lisanka. :-)

Last Edit: 3 years 3 weeks ago by Saskia.

More
3 years 3 weeks ago #5

En op de volgende speldag zullen we ook zorgen dat de flyer met alle speldagen van 2015 beschikbaar is!

Time to create page: 0.176 seconds
21.png