emo spellendag 27 december: spelers voor 1826 (18xx) gezocht

More
3 years 5 months ago #1

Komende spellendag 27 december in Leiden wil ik 1826 spelen. Ik heb in elk geval twee andere geïnteresseerden (beide minimale of geen 18xx ervaring). 1826 speelt in Frankrijk en België en is een gemiddeld-complex 18xx spel (niveau 1830 zeg maar). 1826 is geschikt voor 3-6 spelers, waarbij 4-5 spelers meestal het optimum is. Kortom: ik zoek liefst nog 1-2 (of evt 3) medespelers. Bedoeling is om rond 13:00 te beginnen.

Wie wil er meedoen met een potje 1826? 18xx ervaring mag maar niet vereist.

Bas

(Als je de regels van 1826 van tevoren wil lezen, die zijn hier te vinden:
www.deepthoughtgames.com/#games/1826/downloads
)

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 5 months ago #2

Ik heb wel interesse in een potje 18xx ik heb meerdere varianten gespeeld alleen heb ik mijzelf ook ingeschreven voor het NK Genius. Ik heb geen reactie gehad nog over een plekje is voor me en zo niet ben ik zeker geïnteresseerd om 1826 te spelen.

Anton

More
3 years 5 months ago #3

Beste Anton,

Prima, als je mee kan doen met NK Genius, dan heel veel succes! En anders ben je welkom om aan te schuiven bij 1826.

More
3 years 5 months ago #4

Het toernooi begint later a.s zaterdag dus ik kies liever voor 1826 op dit moment tot dat er meer bekend is over de starttijd van het toernooi.. Er zijn nog niet super veel inschrijvingen dus ik ga 1826 doornemen en dan schuif ik aan..

Tot zaterdag

More
3 years 5 months ago #5

Leuk! Ik ben er zelf om ongeveer 12u45. Tot zaterdag!

Bas

Time to create page: 0.174 seconds
24.png