emo Spelwensen woensdag 17 december Leiden

More
3 years 1 month ago #1

Wederom blijf ik kijken of Die Macher lukt.

Zo niet lijkt 1960 of Wallenstein me ook leuk.

Uiteraard ook in voor veel andere dingen. Probeer gewoon een beetje discussie over de keus vooraf op gang te brengen om het staren naar de kast om wat te spelen een beetje te vermijden.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 1 month ago #2

Ik wil wel een revanche op Tzolkin, want die heb ik wel heel erg slecht gespeeld.

More
3 years 1 month ago #3

Wallenstein wil ik wel proberen, Terra Mystica heb ik ook nog nooit gespeeld. Tzolk'in ook niet, maar worker placements trekken me toch wat minder.

Zit Castles of Burgundy trouwens in de collectie? Want ik zie 'm niet staan in de Phoenix071 boardgamegeek collectie.

More
3 years 1 month ago #4

Jasper, Burgen von Burgund/ Castles of Burgundy zit inderdaad niet in de collectie. Thea en ik hebben hem wel en ik neem hem wel vaker mee. Dus als je hem echt een keer wil spelen, laat het dan even weten.

More
3 years 1 month ago #5

Castles of Burgundy heb ik eventueel ook en kan wel eens meenemen. Dit is mijn kleine collectie, kan wel eens wat meenemen als je het wil proberen of lenen.

Wallenstein lijkt me leuk maar ik gun jullie ook graag een revanche voor Tzolkin, kies maar.

Terra mystica vind ik ook altijd ok al het niet mijn favoriet is, heeft iemand niet de uitbreiding toevallig? wellicht repareert die wat onbalans van het origineel.

More
3 years 1 month ago #6

Saskia wrote:

Jasper, Burgen von Burgund/ Castles of Burgundy zit inderdaad niet in de collectie. Thea en ik hebben hem wel en ik neem hem wel vaker mee. Dus als je hem echt een keer wil spelen, laat het dan even weten.

Als ie toevallig een keer op tafel komt wil ik best meedoen, ik ben vooral benieuwd waarom men het zo goed vindt. De regels klinken vrij saai eigenlijk.

More
3 years 1 month ago #7

Met Die Macher wil ik wel mee doen, al kan die bij mij niet op tegen Terra Mystica met uitbreiding. Want die uitbreiding ken ik nog niet. ;)

Time to create page: 0.164 seconds
5.png