emo Spelwensen dinsdag 16 december 2014 Phoenix010

More
3 years 10 months ago #1

Wil graag Robinson Crusoe - eventueel met uitbreiding Vogage of the Beagle spelen. Er zijn nog 2 plekken vrij op deze uitdagende cooperatieve ontdekkingstocht op Robinsoneiland. Ik stop 'm in de tas. Speelduur ca. 2 uur zonder uitleg. Maurits en ik kunnen beiden het spel uitleggen. Ultieme uitdaging is alle 5 scenarios van deze uitbreiding op een speldag op tafel te krijgen. Al was het maar om de 10 extra KP die dit oplevert...;). Dinsdag alvast een voorproefje.

Op Youtube staat een uitstekende playthrough van Rahdo van ca. 45 minuten. Spelregels staat op de site van z-man games: spelregels basisspel en spelregels Voyage of the Beagle .

Tot dinsdag of als jullie naar Ducosim komen tot morgen!

Michel

Last Edit: 3 years 10 months ago by Michel.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 10 months ago #2

Deze heb ik een keer met Maurits gespeeld en dat beviel mij goed. Ik doe graag mee!

More
3 years 10 months ago #3

Maurits heeft zelfs een aantal Spyglasses, moet niet moeilijk zijn om te winnen. Ik doe graag ook weer mee.

More
3 years 10 months ago #4

Volle tafel bij RC dus! Voyage of the Beagle is inmiddels gearriveerd en neem ik ook mee.

More
3 years 10 months ago #5

Nice, beetje overleven op een stukje strand, ik heb er weer zin in. :woohoo:
Ik heb idd een spyglass, thanks Robertson Crusoe, maar die laat ik lekker intact. Nergens voor nodig joh. ;)

Moeten maar ff kijken welk scenario, ik ken ondertussen 1-3.

More
3 years 10 months ago #6

Ik neem 1879 mee. Dat is een 1830 light die in een uurtje of 3 weg te spelen moet zijn.

More
3 years 10 months ago #7

Robbert wrote:

Ik neem 1879 mee. Dat is een 1830 light die in een uurtje of 3 weg te spelen moet zijn.

Au! Heb ik me net ingesteld op Robinson (weet je) komt er een 18xx om de hoek zeilen en speelbaar voor sluitingstijd.

Voor de liefhebbers er is een stoel vrij bij Robinson Crusoe. Ik ga 18xxx-en. Sorry mede-Robinsonoverlevers, we zijn nog niet eens begonnen en nu al een tegenslag :ohmy:

More
3 years 10 months ago #8

Robert wrote:

Robbert wrote:

Au! Heb ik me net ingesteld op Robinson (weet je) komt er een 18xx om de hoek zeilen en speelbaar voor sluitingstijd.

Voor de liefhebbers er is een stoel vrij bij Robinson Crusoe. Ik ga 18xxx-en. Sorry mede-Robinsonoverlevers, we zijn nog niet eens begonnen en nu al een tegenslag :ohmy:

Tsjak, doet ik gezellig mee met Robinson Crusoe als dat mag!

Zwembroek aan en handdoekje mee morgen. B)

More
3 years 10 months ago #9

Ik doe 18mee!

Time to create page: 0.227 seconds
3.png