emo Spelwensen dinsdag 18 november 2014 phoenix010

More
3 years 2 months ago #1

Na al die spellen en gezelligheid op de speldag gisteren is het alweer bijna tijd om dinsdag de draad weer op te pakken.
Ik heb Goldland onlangs kunnen acquireren. Een spel uit 2002 van ene W. Kramer :)
Speelduur van 60 minuten. De eerste keer zal uiteraard ietsje langer duren.

Verder kijk ik ook uit naar een spelletje Abluxxen.

Tot dinsdag!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 2 months ago #2

Dinsdag is het tijd voor Terra Mystica met de nieuwe Fire & Ice uitbreiding. Rob zou zeggen, "dat de vlammen eruit mogen slaan" ;)

More
3 years 2 months ago #3

Rob, dinsdag kom ik mijn Abluxxen eindelijk ophalen en wil 'm ook graag een keer spelen - is er nog niet van gekomen! Ik schuif ook graag aan bij Goldland en dan als toetje ook nog Torres? Moet allemaal niet gekker worden ;)

More
3 years 2 months ago #4

Ik ben ook van plan om dinsdag te komen (afkickverschijnselen ;-) ). Ik zou graag Sail to India en Steam Donkey willen leren. Dus als iemand die kan uitleggen, dan graag. Ik neem Sail to India zelf mee.

More
3 years 2 months ago #5

Hoi, deze keer kan ik helaas niet, voor een volgende keer zoek ik Omega Centauri (Link) uit.

More
3 years 2 months ago #6

Ook ik speel graag een potje Sail to India. daarnaast zou ik graag nog een keer aquasphere en versailles spelen (heb ze zelf niet) .
Of anders misschien terra mystica met vuur en ijs.

More
3 years 2 months ago #7

Ik hoopte voor morgen beter te zijn maar er zit een terugval in het herstel.. Ik hoop er volgende week er wel bij te kunnen zijn

Anton

Last Edit: 3 years 2 months ago by Antonius.

More
3 years 2 months ago #8

Michel wrote:

Rob, dinsdag kom ik mijn Abluxxen eindelijk ophalen en wil 'm ook graag een keer spelen - is er nog niet van gekomen! Ik schuif ook graag aan bij Goldland en dan als toetje ook nog Torres? Moet allemaal niet gekker worden ;)

Dat klinkt goed.
Dan doen wij de echte spellen wel :)
Ik zal lucifers meenemen zodat de anderen echt vuur hebben ;)

More
3 years 2 months ago #9

Rob010 wrote:

Michel wrote:

Dat klinkt goed.
Dan doen wij de echte spellen wel :)
Ik zal lucifers meenemen zodat de anderen echt vuur hebben ;)

Suggestie: er zit ook Ice in de uitbreiding, dus je zou ook aan bevriezen kunnen denken....

Overigens heeft Roborally een uitbreiding die Crash and Burn heet. Sommige Roborallyhaters vinden dat een aantrekkelijk voorstel :-)

More
3 years 2 months ago #10

Ik weet niet of ik het red om vanavond te komen.
:unsure:

Time to create page: 0.228 seconds
13.png