emo Wensen spelavond 4 nov capelle

More
4 years 2 weeks ago #1

Wie heeft er nog wensen voor komende dinsdag? Ik heb vandaag Kanban uitgebreid uitgeplozen en wil deze dinsdag graag op tafel leggen. Een zware euroknaller over het ontwerpen, fabriceren en testen van auto's.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 2 weeks ago #2

Dit spel stond ook op mijn lijstje - ik doe graag mee.

More
4 years 2 weeks ago #3

Ik doe graag mee met Kanban

More
4 years 2 weeks ago #4

Ik Kanban ook graag mee.

More
4 years 2 weeks ago #5

geen internet in het weekend. dus net te laat B) . deze wilde ik namelijk ook wel proberen.
Misschien een van de andere nieuwe spellen?, panthalos wil ik nog wel eens spelen, of anders versailles?

More
4 years 2 weeks ago #6

ejvandekaa wrote:

geen internet in het weekend. dus net te laat B) . deze wilde ik namelijk ook wel proberen.
Misschien een van de andere nieuwe spellen?, panthalos wil ik nog wel eens spelen, of anders versailles?

Dacht in eerste instantie dat ik er niet zou zijn morgen maar dat valt reuze mee. Ik neem Panthalos weer mee, beetje op tijd beginnen dan redden we het wel voor 23.00 uur. Ik wil trouwens Samurai Spirit ook wel eens winnen, neem ik mee.

More
4 years 1 week ago #7

Ik wil nog wel een potje Samurai Spiritten, en wil ook wel m'n CargoTrain uitproberen.

Verder heb ik een setje DeadDrop in elkaar geknutseld: een prima microgame uber-fillert.

More
4 years 1 week ago #8

Ik wil ook een spel spelen... heeft iemand al eens keyflower gespeeld? ik heb iig star realms bij me en neem ook wel dat pinguïn spel mee

More
4 years 1 week ago #9

SixteenFtPauly wrote:

Ik wil ook een spel spelen... heeft iemand al eens keyflower gespeeld? ik heb iig star realms bij me en neem ook wel dat pinguïn spel mee

Keyflower heb ik en ook een aantal keren gespeeld. Ik zal het een andere keer meenemen. Morgen heb ik andere plannen :cheer:

More
4 years 1 week ago #10

PeeDiMoor wrote:

Ik wil nog wel een potje Samurai Spiritten, en wil ook wel m'n CargoTrain uitproberen.

Verder heb ik een setje DeadDrop in elkaar geknutseld: een prima microgame uber-fillert.

Ik kan niet tot heel laat blijven vanavond, maar een paar potjes Samurai Spirit wil ik wel graag meedoen. Dus wanneer we daarmee beginnen doe ik graag mee.

Time to create page: 0.229 seconds
13.png