emo Spelwensen dinsdag 7 oktober 2014 phoenix010

More
3 years 6 months ago #1

Dinsdag komt eindelijk Mexica aan bod.

Thebes zal ik ook meenemen.
Zaterdag heb ik deze in Leiden al met 4 spelers gespeeld waarbij Maurits heeft laten zien dat het plannen en uitvoeren van archeologische opgravingen wel aan hem kan worden overgelaten. Ik zeg rematch...

Heb jij nog een spelwens? Laat het ons weten.

In ieder geval tot dinsdag!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 6 months ago #2

net terug van vacantie (corfu, goed weer gehad tot vandaag dus. door de regen vandaag had mijn vliegtuig vertraging. ik was om 20:00 thuis in plaats van 15:00).

Ik zou graag nog een keer Global Mogul spelen. dat smaakte de 23e naar meer. iemand die het spel mee kan nemen?
Of anders hanze steden met uitbereiding of tzolkin (met uitbereiding)

Ik kan eventueel ook galaxy trucker mee nemen, misschien wel leuk, geazien dat de computerversie van dat spel net afgelopen maandag 29 september voor de apple uit kwam?

Last Edit: 3 years 6 months ago by ejvandekaa.

More
3 years 6 months ago #3

Ik ben deze avond later aanwezig in verband met sjouwwerk elders. Ik heb Phoenicia in de tas evenals Brass.

More
3 years 6 months ago #4

Van Diana het verzoek of iemand Splendor of Takenoko kan meenemen.

Zelf wil ik Tzolkin met uitbreiding eindelijk eens op tafel krijgen. Ik neem m mee.

More
3 years 6 months ago #5

Haal ik Brass uit de tas (volgende week er weer in, 't is bijna een half jaar geleden dat 'ie bij 010 gespeeld is, tsjonge) en stop ik Splendor erin. Ik ben er na 8-en verwacht ik.

More
3 years 6 months ago #6

Ik zou toch zeggen dat je in 1-2 uur wel tzolkin kan spelen en met spelers die het kennen is brass wel in 2-3 uur te spelen. dus misschien is beide op een avond best te doen?

Time to create page: 0.152 seconds
3.png