emo Spelwensen dinsdag 23 september 2014 phoenix010

More
4 years 16 hours ago #1

Een actueel spelthema is virussen bestrijden.
Potje Pandemie - ik neem mijn uitbreiding mee waardoor de virussen zich snel kunnen muteren.
Leuke uitdaging.

Daarnaast zal ik Fleet in al zijn verscheidenheid meenemen en kunnen we de hengels uitwerpen.

Tot dinsdag!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 11 months ago #2

Ik kom dinsdag ook (met spellen voor degene die in de veiling iets hebben gewonnen). Pandemie is niet aan mij besteed, maar ik zou graag Concordia en/of Brugge spelen. Ik neem beide mee.

More
3 years 11 months ago #3

Saskia wrote:

Ik kom dinsdag ook (met spellen voor degene die in de veiling iets hebben gewonnen). Pandemie is niet aan mij besteed, maar ik zou graag Concordia en/of Brugge spelen. Ik neem beide mee.

Ik kom wel maar na 20.00 uur, Concordia wil ik wel weer eens spelen ... Ik zie wel of dat lukt morgen.

More
3 years 11 months ago #4

Ik ben morgen weer eens van de partij! Doe graag mee met een spelletje Pandemie: nog nooit geprobeerd, maar wel nieuwsgierig. Ik zou graag Het Koopmanshuis met uitbreiding willen spelen; iemand interesse dan neem ik het mee? Tot morgen.

More
3 years 11 months ago #5

Ik doe ook mee aan Pandemie.. daarna niet echt wensen

More
3 years 11 months ago #6

Ik dacht dat we Global Mogul zouden spelen?, maar anders heb ik ook wel zin in Concordia en/of Brugge. ook wel zin in hanze steden met uitbereiding overigens.

More
3 years 11 months ago #7

ejvandekaa wrote:

Ik dacht dat we Global Mogul zouden spelen?, maar anders heb ik ook wel zin in Concordia en/of Brugge. ook wel zin in hanze steden met uitbereiding overigens.

Oh ja :) Ik ben alleen pas na 20.00 uur in da house ... Je hoeft niet op mij te wachten, maar doe je het wel dan doe ik graag mee!

More
3 years 11 months ago #8

Ik Global Mogul graag mee :)

Time to create page: 0.251 seconds
3.png