emo Advies gevraagd: Essen op zaterdag?

More
3 years 4 months ago #1

Hoi Phoenicianen,

Mijn plannen voor Essen zijn nogmaals omgegooid en ik zou nu mogelijk op zaterdag en zondag naar Essen kunnen. Ik zie alleen op tegen de zaterdag vanwege de drukte. Is dat terecht? Ik ben alle voorgaande jaren op donderdag geweest (en soms een vrijdag erbij).

Graag jullie mening,
Olav

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 4 months ago #2

Het is op zaterdag wel drukker.
Vooral als je spellen wilt uitproberen moet je dan echt goed opletten voor lege plekjes.

More
3 years 4 months ago #3

De laatste jaren valt Spiel altijd in de Duitse herfstvakantie. Daardoor is de drukte wat meer verspreid over de vier dagen. Het soort publiek is per dag ook wisselend. Op donderdag/vrijdag vooral gamers en zaterdag/zondag veel meer families, die weer andere spellen willen spelen.

More
3 years 4 months ago #4

Juist op donderdag zijn de meeste gehypte spellen voor veelspelers populair en kom je er niet tussen. Zaterdag zijn er meer families, maar die bezoeken andere spellen en kan jij op je gemak bij de expertspellen aanschuiven. Vooral zondag zitten de meeste veelspelers er helemaal doorheen en gaan naar huis. 4 dagen/nachten spelen eist zijn tol, en kan jij rustig rondkijken.
Nadeel kan zijn dat de meest gewilde spellen al uitverkocht zijn, maar die komen vast binnen het jaar dan wel op de markt... dus even geduld.

More
3 years 4 months ago #5

Och, ook op zaterdag is het best te doen. De drukste dag maar ook op de zaterdag heb ik het ieder jaar prima naar mijn zin. En de zondag is heerlijk: een stuk rustiger meestal en in de middag steeds verder dalende prijzen bij bijv. AEG of Heidelberger.

More
3 years 4 months ago #6

Dankjulliewel,

Het is rond. Ik ben er zaterdag en zondag.

Time to create page: 0.148 seconds
5.png