emo Spelwensen SPELDAG Capelle 16 november 2013

More
4 years 11 months ago #1

Welke langere, grotere spellen worden er gespeeld op de lange speldag? Of spelen we meerdere kortere spelletjes? Roept u maar!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 11 months ago #2

Wat mij betreft in ieder geval Catacombs en misschien ook Ascending Empires verder geen wensen :cheer:

More
4 years 11 months ago #3

Na Rokoko zou ik wel een Nations of Madeira willen opzetten.

More
4 years 11 months ago #4

nieuwe spellen van spiel graag. naast alles wat ik nog niet ken, graag nations (heb ik zelf) of russian rails?

More
4 years 11 months ago #5

Ik neem een aantal spellen mee.

Wie heeft zin om mee te doen met Coal Baron, Craftsmen, Bucanneer Bones, Pasha en/of Ugo?

More
4 years 11 months ago #6

Ik neem Wildcatters, Firefly, en Eclipse (met nieuwe ship pack) mee en hoop daar wat van te spelen. En een rondje Nations zou ook geen straf zijn.

More
4 years 11 months ago #7

Ik heb afgelopen dinsdag alvast American Rails gedropped in de kast, als er mensen zijn die die willen spelen dan kan dat ;). Verder neem ik Bruxelles 1893 mee, verder misschien, TTR Nederland?

More
4 years 11 months ago #8

Ik heb eigenlijk 1 brandende wens als iemand het mee kan nemen.
Les Aeropostal (dat is het spel van de Franse Postmaatschappij wat in Essen uitgekomen is).

Daarnaast zou ik eventueel Hoogspanning willen spelen op de kaart van Australie (nog niet gespeeld).

Tot Zaterdag,

Anton

More
4 years 11 months ago #9

TTR Nederland wil ik ook graag spelen.

Verder nog een oproepje:

Kan ik van iemand een grote zachte dobbelsteen lenen? Of wie weet waar of bij wie ik kan lenen? Ik ben mede-organisator van een December-kado-spel voor een patiëntenvereniging, en we zoeken voor half december een grote dobbelsteen om in een kring te kunnen gooien. Wie o wie heeft er één te leen? Als ik hem deze speldag kan overnemen krijg je hem uiterlijk de speldag in Leiden weer terug, en misschien kunnen we andere overdracht op een andere dag ook regelen.

More
4 years 11 months ago #10

Misschien kunnen er ook nog wat dexteriteitsspellen (zeg maar behendigheidsspellen) meegebracht worden? Mijn voorkeur Carrabande/Pitchcar en Coconuts. Ik neem TocToc Woodman en Frogflip mee en mijn eerdere wens Catacombs valt daar stiekem ook onder. Ticket to Ride lijkt ons ook wel wat.

's Middags is Jesse (mijn zoon) er ook bij, ik laat het zwaardere werk dan aan mij voorbij gaan, maar mogelijk is er 's avonds nog tijd voor Wildcatters of Nations of zo ... Brassje misschien?

More
4 years 11 months ago #11

Klinkt leuk, die behendigheidsspelletjes. Mag ik aansluiten?

Time to create page: 0.231 seconds
15.png