emo Speldagverslag zaterdag 30 augustus 2014 (Phoenix010)

More
3 years 4 months ago #1

Vandaag hadden we weer een toffe speldag, met een mooie opkomst. Hoeveel bezoekers er waren heb ik niet geteld, maar er is vast iemand die dat weer. We speelden de volgende spellen:

Gespeelde spellen van vandaag .

Laat hieronder je gloedvolle verslagen de vrije loop. Tot dinsdag allemaal! :)

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 4 months ago #2

Er waren ongeveer 30 mensen op de speldag in Caspelle a/d IJ, inclusief een aantal die al een tijdje niet meer geweest waren. Leuk om die dan weer te zien, daarvoor is een speldag natuurlijk de ideale gelegenheid!

Mijn hoogtepunt van de dag was dat ik als enige echt een spel won, namelijk Tzolkin. Bridget maakte de winnaar van de prijsvraag bekend en dat was ik! :ohmy: Yes! :woohoo: Hierbij nog bedankt Bridget voor het organiseren van de prijsvraag.

Het spel dat in het zonnetje stond was De paleizen van Carrara. Dat heb ik twee keer gespeeld. Verder nog de Village, gewonnen met 60 punten waarvan 45 van markttegels.
Evertjan liet zien dat hij de beste is op het Russische spoor in Russian Railroads.

Na pizza gegeten te hebben zijn we met zes man heroïsch ten onder gegaan in Flash Point. De tweede verdieping stond volledig in de hens, terwijl wij wanhopig op weg waren naar het zevende en laatste slachtoffer toen de enige nog aanwezige chemische stoffen explodeerden. :pinch: That's no good. Zeker wel vermakelijk.
Evertjan sloeg drie monsters in één keer aan stukken :evil: om zo King of Tokyo te winnen. Met Family Business heb ik naar schatting 40 beurten gehad en Rob ongeveer drie. Beetje raar spel, Bob was the last man standing.

Als afsluiter met Rob en Bart de winnaar van de Spiel des Jahres 2014, Camel Up gespeeld. Redelijk spelletje, ziet er wel grappig uit en omdat het niet te lang duurt best aardig. Bart won hier nipt voor mij. Na alles te hebben opgeruimd weer naar huis, met m'n nieuwe spel! :cheer:

Tot dinsdag.

Ps. foto's volgen nog (via Evertjan?)

Last Edit: 3 years 4 months ago by Maui. Reason: spelling

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.141 seconds
12.png