emo spelwensen Speldag 30 augustus Capelle010

More
4 years 3 months ago #1

Plaats hieronder je verzoekjes.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 3 months ago #2

Na 3 maanden geen bordspellen met andere mensen gespeeld te hebben (wel veel agricola op mijn i pad) heb ik er echt zin in. Het liefst wat korte spellen (2-3 uur). Ik denk aan:

louis and clarcke?
louis IVX
hanze steden + uitbereiding
macao
machu picchu
tempus
legacy
caverna
glassroad?
fursten von florenz

Last Edit: 4 years 3 months ago by ejvandekaa.

More
4 years 3 months ago #3

Wie heeft er zin in een 18xx-je?

Ik zou 1858 mee kunnen nemen. Vrij nieuw spel; ik heb 'm nog nooit gespeeld. Duurt iets langer dan 1830 (uur of 6?).
Elke andere xx is natuurlijk ook goed :)

More
4 years 3 months ago #4

pijll wrote:

Wie heeft er zin in een 18xx-je?

Ik zou 1858 mee kunnen nemen. Vrij nieuw spel; ik heb 'm nog nooit gespeeld. Duurt iets langer dan 1830 (uur of 6?).
Elke andere xx is natuurlijk ook goed :)

Zelf wil ik graag meespelen met Louis XIV en ook Hanzesteden nog eens doen.
Afgelopen dinsdag kreeg ik mijn Hanzesteden niet echt van de grond.
Als verzoekjes heb ik Torres, Tikal, Java en Mexica.

En als bericht voor de neutrale lezer.
Schrik niet - We hebben en spelen natuurlijk ook heel veel andere en bekendere bord- en kaartspellen.
We schenken deze dag bijvoorbeeld extra aandacht aan het spel "Paleizen van Carrara".
Maar je kunt bij ons ook Istanbul of Rococo of Linko spelen
...of het spel 'Cherry Picking' dat door onze eigen Jeroen Geenen is ontworpen.

More
4 years 3 months ago #5

Ik zou het leuk vinden om met 4 spelers een rondje Old-Skool Merchants of Venus te spelen. Wie doet er mee? Houd rekening met een lange speelduur (meer dan 3 uur).

More
4 years 3 months ago #6

Oh een 18xx vind ik wel leuk. En 1858 ken ik nog niet. 18SX heb ik als nieuwe nog liggen

Last Edit: 4 years 3 months ago by Coen.

More
4 years 3 months ago #7

Fijn om te horen dat het beter gaat met je been, Evert-Jan en dat je weer kan komen. Ik zag Hanzesteden + uitbreiding, Macchu Picchu en Macao op je lijstje staan. Die zijn niet in Capelle aanwezig. Dus even een vraagje, neem je ze zelf mee. Ik heb ze wel en ik kan ze anders wel meenemen. Dus ik hoor het graag. Ikzelf zou graag Trajan willen spelen. Verder zie ik het wel op de dag zelf :cheer:

More
4 years 3 months ago #8

oeps, klein foutje ik bedoelde inca empire en niet machu picchu. die tweede (machu picchu) heb ik niet.
maar inca empire is dacht ik in capelle aanwezig (evenals tempus). ik weet niet zeker of iemand louis IVX, macao, fursten von florenz of trajan mee kan nemen. ik zal zelf kijken wat ik mee kan nemen van deze, maar wil niet te veel gewicht mee dragen.

More
4 years 3 months ago #9

Hi speelvrienden. Long time, not been ;). Ik ben van plan zaterdagmiddag mijn gezicht weer eens te laten zien. Ik wil graag Istanbul eens proberen en zal zelf Machiavelli met uitbreiding, Het Koopmanshuis met uitbreiding en Tzolkin met uitbreiding meenemen. Tot dan!

More
4 years 3 months ago #10

ejvandekaa wrote:

oeps, klein foutje ik bedoelde inca empire en niet machu picchu. die tweede (machu picchu) heb ik niet.
maar inca empire is dacht ik in capelle aanwezig (evenals tempus). ik weet niet zeker of iemand louis IVX, macao, fursten von florenz of trajan mee kan nemen. ik zal zelf kijken wat ik mee kan nemen van deze, maar wil niet te veel gewicht mee dragen.

Inca Empire ligt in de kast inderdaad. Ik kan F├╝rsten wel meenemen, is wel de Duitse versie.

More
4 years 3 months ago #11

Ik zal Macao en Hanzesteden met uitbreiding wel meenemen. Verder zie ik nog wel wat ik in de tas stop. Tot zaterdag.

More
4 years 3 months ago #12

Het is weer een tijd geleden dat ik langs ben geweest om iets te spelen.
Ik hoop dat het gaat lukken om morgen te komen.
Ik zag genoeg leuke spellen tussen waar ik mee zou willen doen en zelf wil ik ook wat meenemen:
o.a.
Splendor
Rattus
Concordia
Bruxelles

Hopelijk tot morgen,
Julia.

Time to create page: 0.258 seconds
17.png