emo Wensenlijst dinsdag 29 juli Phoenix010

More
3 years 8 months ago #1

Het vakantieseizoen is uitgebroken, maar een Phoenixianen houdt moedig stand. Komende dinsdag gaan we gewoon weer spellen spelen, welke? Laat hieronder je wensen weten.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 8 months ago #2

Ik wil graag een vers Age of Steam kaartje spelen. Ik heb vier nieuwe kaarten binnengekregen (De Essen set van AoS-team, beetje vroeg maar wel lekker). Welke we spelen vechten we dinsdag wel uit. Verder misschien nog een rondje wielrijden ter afsluiting van de Tour?

More
3 years 8 months ago #3

Mogelijk kom ik dinsdag langs. En dan zou een mooie nieuwe AoS kaart wel in de smaak vallen.

More
3 years 8 months ago #4

Robert wrote:

Ik wil graag een vers Age of Steam kaartje spelen.

Ik ga ook proberen te komen. Wordt een beetje racen, maar 19:00 of 19:15 uiterlijk hoop ik toch te halen. Houd een plekje voor me vrij!

More
3 years 8 months ago #5

Michiel wrote:

Robert wrote:
Ik wil graag een vers Age of Steam kaartje spelen.

Ik ga ook proberen te komen. Wordt een beetje racen, maar 19:00 of 19:15 uiterlijk hoop ik toch te halen. Houd een plekje voor me vrij!

Leuk! Ik heb een kleine mits, mogelijk kan ik zelf niet of later :( Hou deze plek in de gaten, ik laat zo snel mogelijk (vanavond) weten of en hoe laat k er kan zijn!

More
3 years 8 months ago #6

Ik kom deze dinsdag ook weer naar Capelle voor de spelavond. AoS is niets voor mij, maar Trajan vind ik wel weer leuk. En verder zie ik het wel. :)

(Er komen die avond ook eventuele kopers voor spellen die op Marktplaats worden verkocht en misschien willen ze ook wel meespelen)

More
3 years 8 months ago #7

Ik wil ook wel graag mee spellen met agenda of steam. Groetjes jeroen.

More
3 years 8 months ago #8

Vinny Mack wrote:

Ik wil ook wel graag mee spellen met agenda of steam. Groetjes jeroen.

Ah, ziet er uit als auto-connectie :) Ik ben er gewoon vanaf 19.00 uur! Heb er zin an.

More
3 years 8 months ago #9

Even geheel wat anders: zijn er, bij goed weer, eventueel liefhebbers om de avond te starten met een spelletje Kubb op het grasveldje achter het klavier?

More
3 years 8 months ago #10

JeroenGeenen wrote:

Even geheel wat anders: zijn er, bij goed weer, eventueel liefhebbers om de avond te starten met een spelletje Kubb op het grasveldje achter het klavier?

Leuk idee, vorige week waren ze daar met één of andere vechtsport in de weer. Maar moet vast een plekje te vinden zijn. Zou er niet om gaan vechten. Ik ben anderszins beschäftigt.

Time to create page: 0.180 seconds
10.png