emo Spelwensen dinsdag 8 juli Phoenix010

More
3 years 9 months ago #1

Op verzoek van Anton zal ik After Pablo meenemen.
Er kunnen nog 1 of 2 liefhebbers van de pure kristalsuiker aanschuiven.

Fleet zit ook weer in de tas.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 9 months ago #2

Ik doe sowieso mee met After Pablo.
Daarna niet echt wensen

More
3 years 9 months ago #3

Ha,

Dinsdag ben ik aanwezig, maar later. Soms verkoop je een spel en daar heb je dan later spijt van, kent u dat? Ik ga een spel aan de collectie toevoegen en spelen (heel belangrijk). Overdracht lijkt dinsdag te worden, het spel deze spelavond al spelen wordt lastig, duurt nogal, maar mogelijk volgende week? Om welk spel het gaat? Kom dinsdag 8 juli langs dan laat ik het je zien :) (slinkse manier om extra spelers te trekken).

More
3 years 9 months ago #4

Ik laat dinsdag het voetbal nog 1 keer voorgaan, maar wil volgende week best met je meedoen .....

Maar ik zo dan ook The World Cup Game ter afkick mee kunnen nemen .....

Is Colditz (die kennelijk door 071 verkocht wordt) niet iets voor 010?

Verder: heeft iemand wel eens Die Macher gedaan? Ik zag op BGG iemand die dat wel eens wil spelen en een examplaar heeft. We zouden dat binnenkort een keer bij mij thuis kunnen spelen (een zaterdag of zondag), als er meerdere 010's daar goesting naar hebben ...

More
3 years 9 months ago #5

Die Macher staat in Leiden als het goed is. Wil ik ook nog wel eens spelen.

Ben er dinsdag niet bij, dus ik moet de verrassing van Robert helaas missen :dry:

More
3 years 9 months ago #6

PeeDiMoor wrote:

Ik laat dinsdag het voetbal nog 1 keer voorgaan, maar wil volgende week best met je meedoen .....

Verder: heeft iemand wel eens Die Macher gedaan? Ik zag op BGG iemand die dat wel eens wil spelen en een examplaar heeft. We zouden dat binnenkort een keer bij mij thuis kunnen spelen (een zaterdag of zondag), als er meerdere 010's daar goesting naar hebben ...
Ik ben dan wel geen 010'er, maar wel geinteresseerd in Die Macher. Ik heb het een keer gespeeld; die man op BGG was er toen ook bij; hij was helemaal uit Huizen naar Den Haag gekomen om 't te spelen. Dus als er plannen zijn om het te gaan spelen, kan je 'm uitnodigen.

More
3 years 9 months ago #7

PeeDiMoor wrote:

Colditz is / was in 010 (wist je niet he? :) ) de club heeft twee exemplaren, één ervan stoten we af, althans dat vermoed ik. De 010 variant heb ik net nadat we in Capelle zijn gestart van een oudere dame overgenomen voor de club. Lag toch alleen maar stof te happen op zolder. We hebben ook nog Haas en Schildpad in de kast liggen van dezelfde zolder.

Die Macher is wel weer eens leuk, maar duurt vooral lang en dat maakt dat je het te weinig speelt om er goed in te worden. Ik zou liever een potje Diplomacy spelen, iets meer recht toe recht aan mes in iemands rug steken en op gezette tijden ronddraaien :woohoo:

Ik ben wel voor een WK-afkickavond, zelf heb ik nog "Das Große Turnier" (World Cup Tournament Football ) kunnen we misschien combineren met "The World Cup Game".

More
3 years 9 months ago #8

PeeDiMoor wrote:

Colditz stond in de kast bij 010, maar bij het overleg met de tijdelijke spelexperts (weet je dat nog, Robert? ;) :whistle: ) hebben we besloten om dit spel niet voor 010 te behouden. Vandaar dat er een in de veiling staat. Colditz is in Leiden op afroep (en ook voor Capelle dus, mocht er een keer interesse in zijn).

Die Macher staat in Leiden in de kast. Diplomacy is ook beschikbaar op afroep.

Last Edit: 3 years 9 months ago by Saskia.

More
3 years 9 months ago #9

Bij genoeg interesse is er altijd de mogelijkheid om Die Macher aan Capelle uit te lenen, en daarvoor in de plaats weer een ander lang spel naar Leiden uit te sturen (om de balans tussen beiden locaties van lange spellen te behouden).

Mocht er interesse zijn, hoor ik dat wel.

More
3 years 9 months ago #10

Ik wilde al korter komen ivm voetbal. Nu voel ik me niet echt lekker en skip vanavond dus helemaal.

Rob of Edwin wil je ff de knaken ophalen bij eventuele niet donateurs? Tnx

Tot volgende week!

More
3 years 9 months ago #11

Die eventuele niet donateur ben ik haha, gezien het niet lukt deze week om met rob010 af te spreken voor Fleet, spring ik straks in de auto om naar capelle te rijden.

Ik neem glasstraat mee die ik eventueel wel wil spelen.

Groet

Kees

Time to create page: 0.193 seconds
21.png